Wednesday, November 3, 2010

Every life is a story make yours a bestseller.

Eilne õhtu, öö mis iganes sellekohta öeldakse oli väga kena. Taaviga mässasime, pidasime ühe kokkuleppe, nimelt meil on race, mille ta küll võidab aga race on race ! Jeaps. öösle mingi kella 3 ajal avastas Tanelz, et ma ei magagi, hakkasime soos tollega juttu puhuma. Mingi teema oli, jepjep. Lõpudelõpuks kui kell sai 6? Siis läksin magama ja magasin kuni kella 11'ni, siis lasin kiire pesu ja hüppasin välja, et kooli minna. Teepeal nägin Murti, Allut ja Raitu. Rait siis joinis minuga ja lendasime koos bussipeale, seal mingi ns pikutasin, kuni tuli minu peatus. no selge. Nii kui klassi uksest sisse astusin vaatab Erika " oh siim, mis sinuga juhtunud on " Ilmselgelt ju asi ei tundnud ära mind lõhikeste juustega. njaa, siis hakkasin mignit inka tööd tegema, kus ma panin täiesti vigast.

Me pidime kirjutama nimisõnale järgi omadussõnad, mis kokku sobivad. ofc ise välja mõtlema. No näiteks

Mother :

  • quiet
  • kind
  • awesome


ja nii edasi, eks .. no ma siis langesin täiesti oma mulli ja minu vaimusünnitus oli JUBE.
Doctor :

  • sexy
  • average boobs
  • dirty
  • nice ass
well, see pole veel kõik. aga jah, sis paneb õpetaja " noh siim, loe ette " i was like .. " ma jätaks täna vahele ? " ja siis tuli ta minu juurde ja .. no ühesõnaga küsis, ega ma faasiga pole .. ei olnud üldse embarrasing, ei olnud. mkm. hihi aga SAMAS.. sexydocs'  on täiesti for the win.

Kui siis koolist minema sain leidsin bussijamast Merka ja Matu, kimusime Matuga suitsu rahulikult bussi oodates ja no siis hakkas pihta bussi peal selline lollimängimine, et jube lausa, mingi tegime jope krõpsudega biiti ? jea, naiss. aga siiski, merka ei saa üle : " pinnu, sa oled nüüd nii normaalne " guess i should be happeh.
   Kui parksu jõudsime ja bussipealt mahakargasime, siis nood trollid läksid eest uksest, mina tagant. Matu avastas, et ma olen neist sitaks eespool ja siis Merka ütles talle, et " pinnu käib tagant ustest " mina sellepeale " sisse lähen eest, välja tulen tagant. beat that " ja siis hakati naerma. ei tea, ei tea miks küll . hihahahu.
Kodus ei ole suurt mitte keragi teha. Varsti õnneks hakkavad multikad, siis tulebki voodisse kerra lasta, mby tuleb natuke und, et saaks ennast korralikult välja magada ja homme ilus koolipäev üritada teha. baiieh

No comments:

Post a Comment