Thursday, November 4, 2010

I think I just figured something out..

Jea, ello. Asi on nii, et ma polegi tükk aega kirjutanud posti nii hilja õhtul . Kinda strange.. aga oh , mis seal ikka. Hommikul ärkasin ma kell 6, kuna olin eile üsna vara magama läinud. Siis ajasin emaga pmst 3 tundi lolli möga. Sõima verivorsti ja vahtisime multikaid. isnaiss ? Kui kell 9 sai tõmbasin ma bussipeale. Purjetasin siis kooli. Koolis eismene tund oli keemia, vahtisime seal mingeid kivimeid . ja WTF, ma ei teadnudki, et päriselt on olemas selline kivim nagu " obsidiaan " täiesti ilus must kivi. Tahaks endale mingit ehet selle junniga, väga kõvv oleks.

Siis tulid eestikeeled, kus oli ns tühikargamine. Tegime ajapeale mignit asja, saavutasin klassis teise koha. Ise ka imestasin, et minust kiiremaid leidub, hihi. aga muidu jah, esimesed kaks ( mina ja siis mingi naine, kelle nime ma ei tea ) mul oli 43 pts , tal 44 .. algaja õnn tal lihtsalt . aga juba kolmandal kohal oli umbes 21 pts. jupjup, must be smartasses. Siis sai kool läbi kunagi ja jalutasin bussijaama poole, kus mingi klassivend, keda ma again ei tea püüdis mu kinni ja palus, et ma ta kandlesse juhataks. obv ta pole võrust pärit. aga suht mahe sell tundus. no andsin talle siis umbes aimu, kuhu ta minema peab ja tormasin ise bussile.

Koju tulles praktiliselt kohe viskusin voodisse ja jäin magama. Magasin seni, kuni musi helistas. Siis lendasin arvutisse, ajasin musiga juttu, särki värki, lollusi ei teinud jne . mingi hetk helistasin Maidule, et jo, lähme käime suitsul. okei nõus. Siis otsustas mait, et tuleb mupoole ühikarotte vaatama, kuna ta kodus ei saa.. no olemas oligi. Vaatasime siin rotte ja siis rääkis musi mulle asja. asi seisnes selles, et inimestele meeldib ikka aeg - ajalt oma idiootsust demonstreerida. made me " LOL " hihi.. Siis vaatasime veidi " The Online Gamer " videoid ja siis tulistas Mait leekima mupoolt.

Mingi momsent avastasin, et mu ema oli saiakesi teinud, mida ma hetkel nosin. Kuigi neid on üsna haige süüa .. Sest peale igat amsu käib hambast selline mõnusalt lõikav valu läbi nagu tahaks keegi lihunikunoaga mu igete alt mingit asja kätte saada. Aga ei, õnneks teisip on hambuarst ja taavike tuleb ka kätt hoidma, niiet ei tohiks raske olla. anyways jea, nüüd ma kohe varsti magama, et oleks nädalavahetuseks ilusti välja puhanud, sest mul on terve see nädal mingi väsimus peal olnud .. mitte uni aga just väsimus. See imeb totaalselt. bai

No comments:

Post a Comment