Monday, November 1, 2010

One, two, I'm coming for you. Three, four, i'm back for more ...

Nii, tänane post sai juba päeval tehtud, kuid too rääkis pigem eelmistest päevadest. Siia posti tuleb siis kerge tänase päeva kokkuvõte, kus räägin sellest, mida ja kuidas planeerin tegema hakata, ehk siis panen mingi pisikese plaani paika enda jaoks.  

Nii, Esmalt hommikul, kui ingame logisin jõudsin järeldusele, et ma ei viitsi enam mängida. Lihtsalt ploki viskas ette, see on ilmselgelt tingitud sellest kuu ajalisest total nolifest, mis mul oli. Okei, sellega on asi ammendatud. Mängimisele tuleb paus ! Selle arvelt üritan hakata rohkem väljas käima ja semudega aega viitma, mis võib osutuda raskeks, sest ma tõesti ei viitsi väljas olla. no ei meeldi lihtsalt noh.

Uuest perioodist / veerandist - mis iganes see nüüd käima hakkas, hakkan ma ilusti koolis käima ! jea, kaputt madafakk. Iga päev üritan kohale jõuda - ausalt kohe. Sest no niivõinaa enam ei mängi, niiet vaba aega on kuhjaga (: Ainus, tõesti mis paneks mind mitte aktiivselt koolis käima oleks siis see, kui ma sinna faking soome tööle saaks. See pole küll kõige parem idee, kuid kui oleks natuke raha, saaks asju arendada ja lõpuks oleks kõik ilus hea ja tore. Sest olgem ausad, normaalne on ju, kui rahakotis oleks koguaeg niipalju raha, et ausalt, kui tuleb isu burksi süüa, siis saad piisavalt kütteraha, ja söögiraha, et linnas burki järel käia ?

Okei, Järgmine suur plaan ja üritus on siis tõesti muusikaga midagi peale hakata. Hetkel on see jah tõesti ainult unistus, plaan, mis iganes sellekohta öelda saab, kuid eks näis, mida aeg näitab. Kui on piisavalt tpetajaid ja kriitikuid, siis on asi igati reaalne .. Ei, ma ei tahagi jõuda qdance ridadesse vaid piisaks ka sellest, kui eesti muusika armastajad teaks nime . Nonii, selle kõigega seoses hakkan ehitama peagi pisikest kodukat kaa ning selletõttu arvatavasti millalgil kolib mu blogi ka üle uuele aadressile, ehk siis " blog.pinnuthamonster.com " ning ma usun, et MSN ka muutub aga noh, eks sinna ole veel aega. Just saying ..

Veel olen paljudelt inimestelt küsinud, kes mu blogi aktiivsemalt loevad, et kuidas seda huvitavamaks teha, atraktiivsemaks ja muud säärast - kas pean toppima meeletult pilte siia ? Videoid ? midaiganes - ma olen saanud väga erinevaid vastuseid, kuid hämmastavalt palju on neid, kes arvavad, et just selline blogi ongi tore, hea ja armas, nagu ta mul praegu on . " mitte midagi pole üle liia ja samas millestki puudus ka pole " nagu üks semu ütles.  Jah, ma olen võibolla natukene imelik sellessuhtes, et ma olen kuulnud, et inimesed " blogivad endale " no johhaidii, ma olen teises äärmuses ja lasen asja nii, et kõigil oleks joy sees. Veel on mulle soovitatud üle minna Vlogi peale - seda ma kahjuks teha ei saa, kuna puudub vastav hardware.. aga noh, kui keegi tahab mulle annetada videokaamerat, mis poleks 18. sajandi seebikarp, siis okei ;) ma täidan soovi ja hakkan vlogima. piltide kohapealt niipalju, et kui ma tõesti leian ja näen midagi rabavat, siis saab see kindlasti sisse ! aga no tühja ei hakka panema, kuna see rikub layouti .

Nagu näha, olen pannud blogi paremale küljele linkide alla " Twitter " uuendused - see tähendab seda, et ma hakkan ka sinna tegema tihedamaid pisiposte, millest võib aimu saada mu hetkelisest tegevusest ja muust säärasest. Muide, igasugune Followerite teema on igati kasulik .. Oleks väga õnnelik, kui need, kes loevad / tsekivad mu blogi / muid värke võtaks oma aja ning teeks selle 3 hiire nupu vajutust, mis iseenesest pole üldsegi nii raske, kui see pealtnäha tundub !

Ning ühest asjast ei saa ma veel aru, milleks on blogidel " comment " boxid ? .. Avaldage arvamusi selle üle, mida ma kirjutan ! Muidugi, võite kirjutada anonüümselt, mida iganes aga nagu tänu tagasisidele saaksin ma asja parema / ilusama / puhtamana hoida. Niiet jo wadapp kutid & mutid. Help me to make some serious hawp blog !

No comments:

Post a Comment