Tuesday, November 23, 2010

We are together like the pound of the beats and the bass and the drums ...

Esmaspäeva hommik. Magasin normaalselt kaua, kuid häiritult. Ma olin endale pannud mingi äratuse nilisema hommikuks, kuid selle olin ma Obv läbi une kinni pannud ja edasi maganud. Üles ärkasin hoopis musi kõne peale, kes tänu jumalale jälgib mu blogi ja twitti. Okei, oli kena natuke voodis lesida hommikul veel ja siis arvuti taha kebida. Tahtsin suure hurraaga kohvi teha aga ma ei julgenud kööki minna. Ei tahtnud kellegi teisega kokku saada teepeal. Ma ei tea miks. Lõpuks tuli välja, et ma olin üksi kodus. FML

Alright, listen up everybody
All we do is rockin' it
Doin' this over and over again
It's just a feeling that you might understand

Kui lapsed koju tulid hakkasin nende koolitöid kontrollima. Õnneks oli neil vähe kraami teha kuid srsly, nad pole just kõige taibukamad .. Igastahes jah. Kui emps koju tuli töölt, hakkas ta süüa tegema, mis on eriti win. Mingivahe ajasime ns empsuga köögis juttu. Diskuteerisime sõbralikult mingi kohvi üle, mis ta oli ostnud. Ausalt, mingi sitaks hea kohvi .. sinises pakis on .. julmalt " pehme " or whatever maitsega.

Eile enne magama minekut tegin tutvust mingi saidiga, mille nimi on " GOMEZ " Suhteliselt huvitav asi tundus ning otsustasin ära katsetada, mida see endast kujutab. Põhimõtteliselt on tegu " PEERSHARE " programmiga, nende endi kasutegur sellest on see, et nad saavad kontakte endale kuskilegi listi mistõttu on nende kasum üüratu. Kuid ns pisikestele PEERIDELE maksavad nad kuni 45USD kuus kätte mis on ääretu võit minuarvates, kuna " 45 U.S. dollars = 517.31868 Estonian kroons " Aga ma pole kindel, kas see hujnaa üldse toimib. aga proovida võib ju.
Selline näeb see jura ns välja .. ainus asi mis sellega kaasneb, on see, et programm peab koguaeg lahti olema, et saaks toimuda iga 15 sek tagant mingid updated ..  Siia klikkides, regades ja Active konto tegemisega aitaksite mind väga väga .. no pisike abi hea idee eest tasub ju alati ära või mis ? :) Igastahes jah, ma proovin sellest GOMEZ hujnaast igapäevaselt juttu teha, kui võimalus on .. seni, kuni olen selle tööpõhimõttes täiesti kindel.


Peale selle kõige käisime täna Kerliga deitimas. Okei well, niisama õues jalutamas. Saime kuskil poe juures kokku, jalutasime laulukale, istusime klaveri peal, rääkisime politeinikest, narkootikumide kahjulikkusest ja sellest, kui nõmedad nad on ja siis veel tuletasime suvest mõnda ajatsooni meelde, mis tegelikult oli ääretult tore. Väljas istudes hakkas mu teblifon värisema püksis, vaatasin et vadafaaak, i has friends ?! butno. Tuli hoopis sõnum, et kalla oli reganud oma nr kasutades minu username wich equals free 50eek to me. i R ze richboy.  aga jah, siis oligi kõik väljas olemine ja tulin tubasse. Toas hakkasin tegelema ilusti ja rahulikult FL'iga..  Sest tavaliselt peale musi siin olemist on inspiratsiooni päris palju (: Jep, midagi kusjuures isegi tuligi. Panin jälle mingi järjekordse totaalse algusmaterjali FL'i kirja. Palju on küsinud minult, et misasi see FL on üldse ja kuidas see töötab ja kuidas sellega muusikat tehakse ja mida iganes .. Tänu nendele küsimustele võtsin siis oma hetkelisest projektist ühe kaadri. Vot just niimoodi see jube asjandus töötabki .. Lihtsalt nagu
Väikse lapse mänguasi, mingi lego kokku panek või mis iganes. Kuid tegelikkuses on asi hoopis .. põnevam ja raskem ja mida iganes veel. Siia projesse tuleb kindlapeale ka lüriks, mis küll pole veel ise välja mõeldud. Kuid see eest on melo / kick / intro / outro täiesti endaoma seekord. Ei viitsi enam ahvida teisi .. Muidugi on ise palju raskem midagi välja mõelda aga jah, proovib hakkama saada. Kui kedagi peaks huvitama, mis lüürika siia läheb, siis võin saladuskatte all öelda, et pisike osa " Perpetuous Dreamer - Sound Of Goodbye  " Nimelt siis lihtsalt paar korda fraasi :

Sometimes the sound of goodbye
 is louder than any drum beat  "

Jah, vot selline päev suht oligi .. Nüüd tuleb veel natikene peluda, foorumites ringi kolada, blogis paar asja teha, millest räägin homses postituses ning mis kõige tähtsam .. siis tuleb magama minna, et kallat unes kiusama hakata ! <33333333333333333333333333333333333333333

No comments:

Post a Comment