Thursday, November 25, 2010

Can’t stop that nightmare.

Eile õhtul siis peale blogividina or whadevah täitmist otsustas Jossu läpakas, et tal oleks õige aeg minestada .. Noo, jossu tuli ideele, et mby pinnu oskab aidata ja tuli minupoole. Tegin ta läpakale natuke massaazi ja voala, töööle ta hakkaski. Siis ei olnud muud lugu, kui magama.

Hommik oli ilus. Läksin kooli ja värgid särgid. Koolis oli mata, njumpa tund muidu aga nagu nahhuj seal töö pidi olema ? ei tea, ei tea. Igastahes kõik läks hästi ja edukalt. Isegi inglisekeele õpetaja suutis visata fraasi " siim sa oled prillidega nii ilus " i was liek .. omawgad nowai dooood ? aga jah, siis kunagi kui koju jõudsin olin natukene arvutis ja läksin magama, sest ma ei tea miks aga ma olin rampväsinud. Ärkasin vist mingi 8 ajal, kui musi helistas või midagi taolist. Igastahes ma nägin kohutavat und. See tundus nii reaalne nshit. Ma ei tea ma hakkan ära keerama vist.. natuke veel aju kruttida ja pepus ongi ma usun . Väga kahtlane aga nevermind, see pole mingi pihipiibel. kõik on normaalne, nii ma just harjunud olen ja nii peabki jääma!

A JO ! KUU PÄRAST ON JÕULUD FTW! .. obv i dont care... 

Surfisin siis natukene Feari kodulehel ringi ja mis ma avastasin .. pisike Qlimaxi review oli kokku pandud . Jah, Qlimax on see NV ! fakk kuidas oleks tahtnud minna -.- aga noh uku ja ta huiamine :/ vahetpole järgmine aasta sadagu või pussnuge aga mina olen kohal.

Siis veel avastasin ma ühe video, mis tõsiselt pani mind veel rohkem nagu oma " hobi " or whatever that is armastama .. Isegi mingi .. päev / kaks otsa pole viitinud midagi teha aga nüüd on küll nii, et cmon, palun andke mulle asjad .. Sest see siin videos on MASSIVE!


Ulme lihtsalt .. Tahaks ise niiväga ;p .. aga well . dream on son .

Mis ma veel tegin ? Ahjaa. Õhtul musi helistas, ajasime jutukest, siis mingivahe puhusin ta sõbrannaga juttu, kes miskipärast ainult naeris mu jutu üle -.- Fuck i know, miks. Ju ma olen siis mingi töllakas. nihuhahuaha nikanaka pls. Afterwards läksin Maidule külla, tüüp oli pizzat teinud. Ma pole nagu varem söönud mehe tehtud pizzat aga ei, jube hea oli. Naljakas, et kõik peale minu vist oskavad süüa teha ;o

Siis kui koju tulin, teepeal helistasin kallale, et head ööd soovida. Seda ma ka tegin. Siis kodus olles hakkas mind mu arvuti täis lägastatud desktop häirima.. kohendasin siis seda natukene ja tegin endale uue Wallpaperi.
Ei viitsi seda üles küll laadida. Midagi imetlusväärset seal pole, must taust, kerge smudge, blur, paar effekti ja umbes 1000 armastust iseloomustavat sõna, mis on kokku pandud üheks suureks " L O V E "'ks .. ikr " kompositsioon " or w/e . aga tavai. mõned tunnid koolini. Mõtlen seni, kas teha pela või jantida FL'iga .. no idea yet. Kuulmiseni.

1 comment: