Tuesday, November 23, 2010

When the sun goes down, we're all going to die ..

Õhtust. On teisipäevane päev. okei, õhtu, ning ma hakkan siis kirjutama oma päevast, mis oli täna jube lühike. Miks? Sest ma läksin hommikul magama, sain tunnikese magada kuni tuli ema, kes ei teadnud, et ma eipea minema hommikul kooli . aga noh jah, peksis üles mu. okei, vahetpole, magasin veel tunnikese ja siis ärkasin. Hakkasin just bussipeale sättima ja siis helistas Tull. Kihutasime siis kooli venekeelt vastama. Väga pull on küll venekeelt vastata nii, et sa ei oska tähtigi aga no hakkama ma sain ! Isegi õpetaja kiitis tagant : " Näe, kui sa ikka õpid ja pingutad, siis saad hakkama küll venekeelega! " Okei, siis, kui vahetunnis suitsule läksime Martini ja tulliga komistasin rängalt, oleks äärepealt sõna otseses mõttes ninuli pinkide vahele kukkunud ja sada nalja veel. Sellepeale tulid " the look " minu poole. Eriti normaalne aga no mul pole sellevastu midagi, kui mina narr olen jojo! Okei, siis jätkasime venekeelega ja kui vene tunnid otsa said tõi tullike mind ilusti koju ka. Kodus polnud mitte effigi teha. istusin, sügasin kanni ja olin lahe. Mingiaeg käisin korraks Maidu pool. Suitsetasime ja ajasime 3 sõna juttu. Nüüd ma siis istungi kodus taas ja mõtlen, et peaks varsti magama minema.

/// GOMEZ PEER ! \\\

1. Tee endale kasutaja  Siin!
Gomez otsib inimesi, kes liituks nende saidiga, vahet pole, kas sa oled päris ameerikast, eestist või usbekistanist. Tulemus on sama. Samuti vahet pole, kas sa kasutad dial-up, või broadband networki, jätkuvalt tulemus on sama. Kui sa oled ära registreerinud, siis järgneva 14 päeva jooksul vaatab Gomez su aktiivsuse üle ning otsustab seejärel su staatuse! Uudiseid ja teateid oma staatuse kohta saad vaadata oma e-maililt!

2. Download PEER Software
Kohe peale registreerumist tiri endale " PEER SOFTWARE" ning pane kohe tööle! Miks ? Sest " Active " staatuse saavad ainult aktiivsed inimesed! kõiki inimesi ei saa ka ju lasta membereiks, või mis ? Seega esimesed kuni 14 päeva, mil staatus on pending soovitaks kindlalt väga suurt arvuti up-time hoida ! Download PEER software

3. Installi, ja hakka kasutama!
Olles installeri ära tirinud, installi kogu see jura omale arvutisse. See ei muuda sul mitte midagi, peale selle, et pisike ikoonike on all paremas nurgas. See isegi ei kuluta arvuti ressursse, niiet igati kahjutu asjandus. PS! Gomez ei võta sind aktiivseks liikmeks, kui sa oled arvuti taga ning su peer share on kinni pandud või midagi taolist! Või vähemalt väga palju suurem võimalus on siis saada Aktiivseks, kui programm on kogu aeg avatud, kui surfad internetis!

4. Registreeri PayPal kasutaja!
Selleks, et iga kuu oma raha kätte saada peab sul olema PayPal kasutaja ning ränk boonus oleks, kui sa oled täisealine, et saaksid PayPalilt omakorda raha endale eesti kontole kanda, kuid on ka lapsi, kes ostavad paypal dollareid niisama. PayPali regada saab Siit!

See ongi kogu Gomez'e võlu. Selleks, et esimene makse kätte saada kulub 30 päeva + kuni 14 päeva, edaspidi hakkab raha dispute olema iga 30 päeva tagant! Nii palju, kui ma googeldasin ( praktiliselt öö otsa ) ei leidnud ma veel kuskil inimest, kes ütleks, et talle pole raha saadetud, kuid on küll neid, kes ei saa üleüldse " Active " staatust.. Selle vältimiseks järgige 1, 2, 3 punkti ja on enam kui kindel, et just sina saad active staatuse.


Tsau :)

1 comment:

  1. Pinnu goes where, teed ise samamoodi raha atm ? :D

    Tim^ :P

    ReplyDelete