Sunday, November 21, 2010

Emotionless.

Miks kuradi pärast ma nii bored olen ? üksinda täiesti saamatu. otsustusvõimetu ja kasutu. No okei, mõne inimese arust, olen ma koguaeg, ükskõik millises olekus saamata aga see selleks. Sellise asjaga tuleb harjuda. Aga lühidalt nädala vahetus kokku võtta, siis :

Reede -> Oli normaljonks päev, ärkasin oma kell 11 päeval, võibolla hiljem isegi, ei mäleta nii täpselt. Igastahes ootasin jubedalt musi, kes pidi 17.40 bussiga väimelasse jõudma. No heaküll. 17.28 bussiga läksin siis väimelasse bussivastu talle. Yeppi-kai-jee, paduvihma kukkus mulle ajju vahepeal ja buss jäi oma kõva 20 - 30 min hioljaks ka. aga mis sellest. musi tuli lõpuks ! hellushood missugused. Okei, ootasime siis bussi, et parksu tagasi saada. Seal ka faking sadas .. Väikest nägime poes. kalla ostis endale kalapaugupulki ja siis umm . läksime tubasse puhkama. Me olime ikka pääris väsinukesed (: Õhtul proovisime filmi ka vaadata aga .. that failed :)

Laupäev -> Väga mõnus oli. Hommikul ärkasin, tegin kallale musi, siis ärkas tema ja siis läks ta hommikusööki tegema (: Tegi omletti, väga hea sai tho. Ausalt, neiu teab, mida teeb. Siis olime ns lebos natuke aega kuni läksime Taagoga õue. Istusime laululaval ja ajasime jumalast tarka juttu suust välja. Noh, umbes, et " jo, Annabel, tead pinnu lasi reedel mingi punapeaga ringi siin, et noh, mingi värk on " või siis, et " eitea kas kõik poisid onaneerivad ? JAH! " no taoline ila käis . Siis läksime tubasse ära. Õhtul mingi hetk läksime kusjuures uuesti välja " inimesi otsima " Siis kohtasime again väikest. Ta ei teadnud, et me musiga välja tuleme aga ta nagu ootas meid poe ees ;o Amazing piece of shit. nowell, läksime siis poodi, jamasime seal päris palju .. Erlel ajasime ka kakat keema natuke, proovisime mütse pähe, lolwut ?! aga ei jaa, jõulusiider ja sidruni küünlad on põhilised. " Romantika " oh jah. Tulime musiga kodusse. Sõime.. Emme oli teinud kartsi putru. Väga hea oli teine. ojo ja siis oligi pmst tudi.

Pühap -> Ärkamine oli lahe. ilmselgelt magasin ma musist oma tunnikese kauem. Põhimõtteliselt kohe, kui silmad avasin lendas mulle miljon musi nägusse ja kohe küsimus : " Kallis, kas sa teed ja süüa tahad ? " no .. ma ei taha küll kedagi ära kasutada aga ofc tahtsin ja sain ka! Tee toodi ilusasti voodisse aga no hommikusööki läksin ma elementaarsusest kööki sööma. Kõik oli hea, ilus ja kena aga siis tuli brakedown. anoh, see on normaalne, et nii on. olengi ülbe ja vastik inimene mhm OFC. siis hakkas musi mu eest hoolitsema tegi mulle mignit asja, siis proovisin mina tal ripsmeid värvida, kinda ulme, nagu vapsjee selline asi on võimatu, nii lööb teisel silma peast välja ju -.- aga jah. Siis saatsingi Annabeli ära ta vanaema majajuurde, kus ta siis edasi kodusse läks. Ise läksin koju, sealt edasi pmst välja. Väikse ja Taagoga laulukale. ns suits+ jutt. Siis tuli lambist nagu Marku ja Kerli ka sinna. ok oli lahe, tulime siis väiksega minupoole, võtsime FL lahti, tegime paar debiilset nooti ja vsjo haraso debja.
Suureks kurvastuseks väike nägi, kui ma te meelast nägu rec'isin .. sellest läks ta paanikasse. Poolteist tundi nussis, et ma selle 8 sekundi pikkuse video ära kustutaks a noh jah, vahetpole tho. Anyways nüüd ma lähen ära magama, sest ma ei viitsi enam mitte emmigi teha ja olla . üksinda on bs olla. bai

No comments:

Post a Comment