Thursday, October 28, 2010

What was held impossible in the past, Will be inevitable in the future ...

Viimase aja kõige masendavam mõte oli käia juuksuris. Jep, see feilis.. sajaga .. lausa totaalselt, jep, ikka veel failis, ma näen välja nagu ümmargune idikas, jup ikka veel muhaha. kidding. Tegelt olen suht njumps, asi on harjumises, <3!   woah aga kui natuke rääkida eilsest, siis umm, oli tore päev nshit. õhtul tuli mul idee, et suitsu oleks vaja. jep, väiksele tuli peale ja autoga linna lihtsalt selleks, et tanklast suitsu osta. Tanklas juhtus minuga hämmastav asi .. minult pole nii ammu dokki küsitud .. ja siis mingi loll blond bimbo küsis dokki, see rikkus mu tuju ja ma hakkasin jooma. Jup täpselt. marssisin külmiku juurde ja ostsin cocat! vot. no siis olid mingid märtinid ja svennid ja sassid ka favora ees. natuke kuulasime märtini rebimist ja siis tõi väike mind tavsi poole, kus läks selliseks pelumiseks, et ise ka ei usu vot. Misssiiis, et mul pea otsas tulitas ja ulmeliselt sitt olla oli aga ikkagi lasin ma kella 5'ni pela. Siis läksin magama . Huvitav oli see, et ma jäin magama nii, et mul oli jope seljas, teksad jalas, sokid jalas ja tekkl ka veel peal ja ma ikkagi lõdisesin . naijse.

   Hommikul siis taavike äratas mu üles kella 10 ajal ( lasi mul soliidsed viis tundi magada ) ja ütles, et tavai, nüüd on minek ! just, minek linna poole, kus tavsil oli hamba arst. läksime siis sinna, ootasin teda ukse taga ja kui ta valmis sai, marssisin mina sinna sisse ja ütlesin " jojo vadap nigurs i need dat dentisht time here ! " ainult et natuke palju viisakamalt. Siis algaski piin. Läksime juuksurisse. FML see oli viga. Outcome oli .. harjumatu aga ilus. niiet jea okei. Siis ostsime taavile papud kehalise tunni jaoks, mignid kollased tossud. käivad kah. Nii, ja siiiiis .. siiiiiis läksime kagu marketisse süüa ostma, siis haisesime natu bussijaamas, siis tulime parksu ja läksime minupoole sööma. Siiiiiis läksime taavi poole tagasi ja siiiiiis läks taavi magama ja jättis minu üksinda siia. kena :) oeh, pean ta varsti üles ka äratama, niipalju magada pole ilus. tsau !

No comments:

Post a Comment