Tuesday, October 26, 2010

The pressure, the job, The tears, the joy

Lood on tegelikult maru halvasti. Musi on haige, endal on kass - what could be more worse ?
aga 1 on kindel, eile ma sain aru, et ma hoolin temast ikka sadu kordi rohkem, kui ise endast. Seda isegi ütles mulle üks inimene, hihi.
Aga no kuidas mu eilne päev möödus ? no seda on teada, et ärkasin 4 hommikul. tegin siis asja - õppisin nstuff. Bioloogia käib raskelt üle jõu, samuti ka vene keel. Vihkan neid kahte ainet. aga igastahes umbes 10 paiku läksime Katrega kooli. Seal oli mingi suht kino ja koomika, kuni hakkasime biola tööd vastama, kus me mõlemad ludinal läbi kukkusime - jess! Siis püüdis klassijuss kinni meid tähendab .. meie teda ja hakkasime arutama, mida meil venekeelest teha on - see on ulme! ma ei saa iial hakkama sellega i guess. Igastahes jaa. Kui me koju tulime, siis parkisin ennast arvuti taha ja noh, arvake 6 korda, mida tegema hakkasin ? ofc mängima.

Mingi aeg läksime väiksega õue, klappisime suitsupaki omale, lärmasime külapeal, näitasime kui normaalsed me oleme. NOMNOMNOMOMOM . siis tulin koju tagasi, ajasin musiga juttu, vaatasin multikaid jne. Kuni väike tuli taas minupoole. Aitas mind vene keelega natukene ja siis läksime temapoole, et mulle bioloogia spokreid välja printida :) aus laps, nagu ma olen. no siis ei saanudki midagi muud, kui koju tagasi ja pannkooke sööma, mis emme tegi. Seejärel avastasin, et Alphaverbil on uus album, sitaks kõvad lood on ;o mõtlesin, et peaks ostma lausa cd endale. ausalt. ma jumaldan alphaverbi. Muidu albumist niipalju infot, et :


01. Rockin' Da Rework
02. The Otherside (Album Version)
03. Give It Up Again (ft. Bass Modulators)
04. Energize
05. Just A Little Noise (ft. Run-A)
06. Controlled Choas
07. Roots Of Evil (ft. Intractable One)
08. F*ck The Nice Guys
09. Substream
10. Realization Of A Dream
11. Destination Nowhere (ft. Intractable One)
12. Back
13. Chemistry Of Sound (ft. The Machine)
14. Thunderstyle (Remastered Album Mix)
15. Over and Over
16. Stimulate Your Curiosity


Need on ikka sitaks kõvad lood kõik. aga noh, mis ma veel oskan rääkida ? läksin eile normaalse aja peale magama. nimelt umbes 23.00 ? jäin kohe magama , kui patja puutusin. Nii hea oli magada kella 7'ni, selline kohe täiesti välja puhanud tunne tekkis. aga jah, nüüd siis uuesti kooli varsti hoorama ja oma venekeelega maid jagama, milles ma ilmselgelt läbi kukun. tsau :)

No comments:

Post a Comment