Monday, October 25, 2010

Heeey, what's up ?.

k, so .. nädalavahetus on läbi, mul on puhkus tehtud ( milleks oli enamvähem 8 tundi und ) ja nüüd siis võib asuda ettekannete kallale.

Mingi neljapäeval vist istusime Taaviga minu pool .. Taavikene meil ei viitsinud koolis olla, niiet jeah, leidis ka koha, kuhu tulla, eks. siin algul ns ajasime juttu ja trallisime, mürasime ja hoorasime üksteise kallal. Nii hea tuju oli, et ise ka ei usu. ohai der, siis tuli idee, et võiks ju kerged õlled teha ? no nii saigi tehtud, läksime poodi ja ostsime mõned saku originaalid. tulime tagasi ja jätkasime nalja. Siis enne poe sulgemist läksime uuesti poodi ja võtsime vceel mõned õlled . Väljas nägime väikest ka, ajasime temaga natukene juttu ja puha kuni siis tagasi minujuurde tulime tavsiga kahekesi. päev oli imetore, ei kurda.

Reedel, siis kui musi tuli, oli veel ilusam olla. Tuju nii hea, kõik nii perfektne, taavi tuli ka hommikul minujuurde tagasi, jõime oma hommikukohvisi nstuff. kuid siis hakkasid dropid tulema. suht pedereeriv, küll väiksemaid , küll suuremaid. aga noh, vahetpole, tugev poiss nagu ma olen, ei teinud eriti väljagi .. vist ? aga noh, sellele oskab vastata vaid üks :) iiigastahes. reede öösel i guess oli asi nii, et väike vana piider heliostas kell faking 4 öösel " o jo kebige püsti ja hopshops murdi poole " no kena jah, hakkasimegi siisliikuma ja kui õueriideid selga hakkasime panema helistas väike " a nvm ma koju " lox.

Laupäeval hakkasid musil karmid hamba valud :/ nii vastik oli pealt vaadata kõrvalt ja ise samas mitte midagi suuta teha, nagu see ausalt tekitab sitta / abitut / kasutut tunnet .. ja üldsegi kinda alot tundub mulle, et ma olen saamatu jne. ah, mingi üleüldine virin enda kohta blabla. kes aidata saab sellevastu ? eks ikka mina ise.
Pühap - siis, kui musi ära läks .. owell, saatsin ta bussile, ei suutnud kuidagi lahti lasta temast ning nii kui lasin, vaatasin, kuidas ta bussile astus ja juba ma igatsesin teda. Ei, üldse polnud tunne " wtf, ima go back n grab her away " aga noh. jah. well koju sain Kaidoga kes õnneks mööda sõitis pmst kohe, kui olin suitsu ära teinud. kodus rääkisin Kristjaniga, kes ütles, et arvatavasti neljapäeval saab soome. ma ei tea .. ma pole kindel, et saab aga ma loodan .. teatud põhjustel oleks ikka väga tarvis sinna minna :) k tsau

No comments:

Post a Comment