Thursday, October 14, 2010

I still wish you the best, with a... Fuck you!

Oh, jah! Jo . Mis seal ikka. Ärkasin täna peale lõunat.. ehk mingi  17.00 ajal ? ja muidugi selle peale, et Matu otsustas mu toas kappe liigutama hakata, sest ema ei saanud hakkama kapiga, kui kapp maas oli, lal! anyways siis tuli ikka no mitu magusat tundi tühja, well samas, ei olnud kaa tühja. Rääkis musiga ja üritasin venekeelt aretada, mis mul vist ei õnnestunud ? hihi. Ja siis järku, mingi musi jutu käigus ma läksin täiesti marru. Totaalsed vihajudinad käisid üle .. Tõesti. enamus mehed on totaalsed värdjad. kui nii on ikka piisavalt halvasti öeldud ? Mitte, et mina ise just oleks mingi jumalik eeskuju .. tähendab .. ma üritan koguaeg endast parimat anda. aga no tõesti, see, mida ma musilt kuulsin on lausa arulage, selliseid tuleks korralikult raputada.

Kui siis musi oli tuttu läinud läksin mina pesema. Pesin ilusti kõik oma jäsemed puhtaks ja tulin kuivama. Selle ajavahe sees tuli Maidul normaalne idee filmi hakata vaatama. no kena, ma liitusin siis temaga absoluutselt. Tegime endale mingi mega asemed ja gogo " Resident Evil " võis alata. Suht ülbe film oli. i wish, et ma oleks kõiki eelnevaid osasi ka vaadanud ( see oli kõige uuem, mida vaatasime ) ma olne ainult Apot ja seda näinud .. võiks kunagi ülejäänusi ka vaadata. oh well vot nii. Siis Mait, kui hea sebu laenas mulle mp3 ka , et kui ma juhul peaks kooli minema siis ei kärvaks ma sinna pingi taha igavusest maha. Kuigi ma sügavalt kahtlen juba, kas ma lähen täna. Tõsine plokk on miskipärast kooli vastu. Isegi kui lähen sinna, ma ei püsiks seal -_- aga no .. kohal käimine on 1 asi, peaasi, et hinded ok oleks - mida mul õnneks vist on . 

Lõppude lõpuks siis siiski üleskutse mees sugupoole esindajatele ! Olge oma tüdruku vastu kenad, ilusad ja armsad. Näidake, kuidas te nendest hoolite, neid armastate jne, mitte ärge mängige jubedat superherot oma semude ees kuidagi oma kallimat mustates / maha tehes või midagi veel hullemat. Ja see väljend " First bros then hos " peab paika ! Tõesti on nii, kuid for fuck sake, su oma tüdruk pole mingi random hoe ju -_-! idk.. mina vähemalt püüan, püüdke kõik teised kaa (: tsauki

No comments:

Post a Comment