Monday, October 18, 2010

New chapter, new level.

Oli meeletu öö ning veel meeletum hommik. Nimelt siis terve öö praktiliselt rebisime Tavsiga kildu .. Hommikul, kui Taavi kooli sammus küsis matu " sul igav ? " noh ma vastasin, et jah on küll. Hahaa, okei, tuli siis idee hakata igast naljakaid asju tegema ehk siis köögi seina liistuse vahele silikoni toppimine, lae värvimine jne. Lõpuks jõudsin oma tuppa .. Vaatasin riidekappi ja oh imet, ma lõin selle puruks, lihtsalt selleks, et oleks põhjendus, miks ma selle ära viskan. Eniveid .. Toas laamendamise käigus kukkus kapi lagi / katus .. mis iganes se on mulle varba peale, siiamaani ei taha varbuke heasti töödata. Okei, siis tegin natuke asju kordapoole, et oleks ruumi nii. Siis lasin suurest toast teleka laua rotti. suht njumpa. Nii, siis lasin suurest toast tugitooli rotti, mille toppisin arvutilaua taha, siis panin arvutilaua teisele poole kõrge riiuli, et sinna rohkwm asju mahuks aka et kõik oleks kättesaadavam. Igastahes nüüd tuleb hakata mõtlema kuhu ma kõik oma riided panen ;o. Mission impossible =']
Igal juhul tänane päev on täis koristamist ja muud pahna. Kui kunagi valmis saan, siis lähen tuttu (:

No comments:

Post a Comment