Wednesday, October 27, 2010

ev to me.




Nii. Siim alustab oma jutuga nüüd. Eile siis oli mõnus olek. mingi väike mjees tuli minu poole. Siis me läksime välja, siis me tulime minu poole, siis me läksime välja, siis minu poole ja nii edasi faking mitu tundi jutti. Was naijse. Neways. Mingiaeg saatis Tavs mulle raha, ostsin suitsu talle ja viisime väiksega suitsupaki talle kohale.
Taavi oli nii õnnelik selle üle, kuigi nojah, ta lubas suitsetamise maha jätta aga fuck that. ta ei suuda.
   After that väike ütles, et ma peaksin tulema temaga linna kaasa õhtul, et Kadi ja temaga väike istumine maha pidada. No okei, läksingi siis kaasa. Linnas oli Demy ja mingi Kadi sõbranna - kes osutus täielikuks õudus unenäoks. Ma ei sallinud teda nagu üldse. Demy kaa vist mitte, nagu ma aru sain, kuna me hakkasime koos naerma teda nähes. hihi no ok. Läksime siis mingi maximasse, Siim ostis endale üks õlu pilsner haraso :) no samas natukene paanikat oli ka poes aga see sai kiirelt lahendatud tänu mulle, hah. Vot ja siis läksime väikse poole telekat vaatama. kui rahvas laiali läks, siis mina läksin Demy poole, kuna ilmselgelt ei hakka ju öösel 12 ajal parksu hääletama keset nädalat ja olge normaalsed. Ma usun, et väike ja Kadi tahavad ka vahest privaatsust - vot nii mõistev sell olengi. Nii kui Demy poole jõudsime tegi demps oma sängi ära mulle ja ma jäin magama. Ise suurest külalislahkusest magas ta kuskil teises toas, jumal teab mis tingimustes . hah, Ärkasin sellepeale, et demps tegi kohvi mulle . Later on tegi paar pannkooki kaa ja siis läksin minema. Hüppasin väikse juurde, peksin ta üles ja tulime parksu. Hääletades saime väimelasse. Seal tegime 2 sammu ja tuli Kert, kes meid parksu ära tõi... and thats it :)

Ja ma nii väga, kogu südamest loodan, et musi terveks saab. Siim nii muretseb ta pärast :/ ..  Armastab teda!

No comments:

Post a Comment