Sunday, October 17, 2010

Still i bring u the misery.

k, eile õhtul siis oli Mait minupool, istusime lauataga, ajasime juttu nagu vanad inimesed. Kurtsime muret ja viskasime nalja, thats how it is. Noh igastahes Mingi kell läks Mait koju ilusti ja mina hakkasin mängima again. Siis ausalt ma lihtsalt mingi hetk väsisin ära ja kebisin magama. Magasin paar tundi ja ajasin ennast ~5 ajal püsti - kohe mängima. Huvitav elu. yayaya. owell, siis tuli hommikul Tavs minupoole. Ta nagu ei öelnud midagi, et tuleb . lihtsalt hüppas mu tuppa koputas õla peale " JO! ". okei. Siis me sõime, mässasime ns, no ühesõnaga " have fun " teema oli. Siis mingi hetk hakkasime arutama, miks kuradipärast mängime me mingit online pela ja siis arutasime, mis siis oleks olnud, kui me poleks väga kaua aega CS nolanud. Oeh .. masendav, igastahes jah. Oskab keegi öelda, miks 2 täiskasvanud inimest toksivad ööd ja päevad läbi pixleid taga ? ise kirudes samal ajal kui igav, vastik ja tüütu see on. Meie jõudsime järeldusele, et lihtsalt mitte Emmigi muud pole ka teha. Noh, siis kui Taavike minema läks oli suht hea vaadata, kudias poisil oli auto käima saamisega raskusi, küll ta suretas seda välja ja muud nalja, haha. ok. Tavs läinud  -  Mina mängin  -  Räägin musiga juttu kuni mingiaeg läksin " korraks telekat vaatama " mhm, kenad vaatamised. olin magama jäänud. Suht mõnud riietega paksu teki all magada. ei üldse ei haise atm, aga samas too pissd off, et pesema minna, lihtsalt ei viitsi.

Kõige toredam on asjajuures see, et inimesed ikka ei oska õieti talitada. Nagu vat ta madafaking fakk ? Mingit ebareaalset sitta suusrt välja ehitada pole ka nagu eriti inimlik ? Kui keegi, kes asjast midagi teab, peaks mingi trikiga seda lugema, siis srs. Ma loodan, et ta on enda ja oma mölakastiga piisavalt rahul, et näiteks alustuseks endale tuli otsa panna ? For fuck sake. Kui pole kindel, hoia mokk maas. pluss siis veel kui ema hüsteeritseb mingi remondi pärast ? ffs, kui ei saa teha, siis ei saa. Mingi igasugune faking vingumine ajab just viimsegi tahtmise midagi teha ära. Ma räägin. faking virtuaal maailmas pole probleeme / jamasi ja muud taolist paska. Isegi virtuaal semud ei backstabbi niipalju kui irl omad. ausalt. varsti tuleb minna vist Väikse " halvast tujust üle olemise " meetodit aretama välja. Asi seisneb selles, et kümnele vastu tulevale inimesele tuleb silma vaadata ja lausuda " KÄI PERSE! " ok. Muidugi tore on see, et nüüd migni kaks mauni faking lõugavad mu toas. JESS türa kuidas mul on viitsimine mingit tattide ilgitsevat kiljumist kuulata . RAAAAGGRRHHHH * BLOWMYFUCKINGBRAINSPLEASE* srs. ma ei tea, puts olek on. Loodame, et kunagi läheb paremaks. bbl n' FML

No comments:

Post a Comment