Thursday, October 7, 2010

Damn, it's stuck in my head and I can't get it out.

Masendav on olla. Tervis on täiesti perses. Alustame sellest, et palavikuhood käivad edasi - tagasi nagu paks ahv banaanipuu otsas ja lõpetades sellega, et lihtsalt lambist vajun püsti jalapeal ära, mis ei ole sugugi tore. Okei, kui vingumine ja virisemine lõpetada, siis peaks rääkima, mida teinud olen ? Ma ei teagi .. ma ei tee mitte midagi, igav inimene olen. Aga noh mingi üleeile öösel tuli semudel idee mind välja kutsuda ~kell 3 öösel. Okei, läksin .. Nalja sai sitamulugni alustades sellest, et mõni vend ei saanud isegi öösel suitsule tulla, sest kisendas täiest kõrist " XP WAAASSTTEEE " see oli koomiline ! ja lõpetades siis sellega, et me " tõmbasime näppu " like wtf, esimest korda kuulsin sellisest asjast aga okei .. Siis hommikul kui mul oli vaja kooli saada ütles auto siduriketas üles - no seda nussimist sellega, okei, ei saanudki asja.
Siis tuli vapsjee mingi tädike umbes et " jou poisid aidake mu auto käima saada " ok, läksime vaatasime .. vbaja oli lihtsalt paar meetrit tagant hoogu tõugata ja asi töötas nagu charm.

Päeval, kui koju jõudsin jõin ühe tee ja keerasin magama, sest ma olin ikka ropp väsinud. Nii ärkasin siis mingi õhtul üles kunagi, was naijse, sai musiga juttu aetud, sai muude tegelastega eriti lolli juttu aetud, sai mängitud meeldivas kjoguses ja mis kõige tähtsam ... sai terve Family Guy film ära vaadatud .. jah, film, mitte seriaal. Oeh nii, siis tuli hommik kätte ja kui normaalsed inimesed ärkavad, läksin mina oma debiilsete kõhuvaludega magama. Jep ega ongi, terve tänane päev sama jant noh, ma olen 75% päevast maganud, nüüd on öö saabumas ja ma lähen kohe vist uuesti voodisse. kõik on nii fuck'd up. Ainus mis tuju ja olemist hoiab, on see, et homme tuleb musi koju! Loodame, et see teeb mu terveks, kuna hunnik armastust on tõesti parim rohi thats ever made (:

1 comment: