Monday, October 4, 2010

I present to you the fear, The fear that lives inside you.

oHai! eilne päev möödus küll täiesti igavalt - mõttetult ebanormaalselt tühiselt. Või siiski ? tegelt oli normaalseid minuteid ka. Hommikul ärkasin sellepeale, et ema tuli mu tuppa ja hakkas mind äratama " Siim, sa magasid nii näljase näoga, et ma tegin süüa sulle " no WTF ? ei tegelt suht hea söögi oli teinud, appreciate that. no okei, siis läks mõni tunnike mööda ja ema küsis umbes, et mida ma veel süüa tahan .. ma ütlesin for fun " PANNNNNNKOOOOOOKE " hah, isnaiss tulemus oli see, et hakkasimegi koos emaga pannkooke tegema :) Mõnusalt head said - kohe näha, et mina tegin taigna. noh edasi siis .. tuli lihtsalt tavsiga kella .. hommikuni ingame võidumine :) ja siis tudisse.

   Täna ärkasin sellepeale, et pidin tapeeti seina panema. ok! hakkasime matuga panema - ema targutas täiest väest kõrval, lõpuks meil matuga mõlemal nii, et " STFU või sa hakkad ise panema seda " noh asi lõppes sellega, et panime esimese paani seina, mis faking ei jäänud sinna kinni aka mu ema oli liimi liiga .. vigaselt kokku seganud  mis võrdus omakorda sellega, et ema hakkas 60x hullemini targutama, mis võrdus sellega, et matu lihtsalt tõmbas tuld - väga õige. ma läksin ise ka poodi, ostsin süüa endale. Kui poest välja tulin, siis nägin musi õde aka Emilyt , JO ! nowell, nüüd tulin koju tagasi. Kirjutasin blogi valmis ja hakkan edasi k*ppima selle nõmeda tapeediga - mulle ei meeldi värv tho. punane imeb, võiks must olla ^_^. a ok. bai. Loodame et juhtub midagi huvitavat, et homme ka oleks midagi kirjutada.

No comments:

Post a Comment