Monday, October 11, 2010

You never know when you're gonna go ...

Mhm, tänase päeva algus oli lahe, kui nii võib öelda ? ... Ärkasin ma sellepeale, et nägin unes, kuidas musi mulle hommikul teed tegi .. Sellepeale siis tegin ma silmad lahti, vaatasin kapi peale ning mõtlesin " oota, kus perses mu tee on ? Kus musi on ?! " Ja siis sain aru, et ma nägin und. Okei, peksin ennast voodist püsti - mis oli kuradima raske, sest ma polnud eriti palju maganud ja hakkasin siis otsima igast toredat muusikat. Jep, leidsin kaa kusjuures ühe väga mõnusa DUBi albumi ning ühe Hardstyle albumi, DUB albumit saate tirida mu blogi " Muusika download " alt, HS asja ma ei viitsi üles laadida, kuna see on päris suur, aga muidu nimeks on " Magic City Unleash The Dragon " Kui keegi tahab seda, siis võib googeldada.
   Okei, nagu näha, siis mu blogil on vasakusse äärde juurde tekkinud taaskord üks ikoon, milleks on siis üks ilus küsimärgike .. Mida see teeb ? See suunab teid mu formspring`i lehele, kus võite esitada mulle igasuguseid küsimusi mis teid vähegi huvitavad, ning ma vastan nendele kohe, kui näen, et mulle on tulnud uus teade. Miks ma liitun järjest selliste saitidega ? Sest Digitaalne sotsiaalvõrgustik aina laieneb ja laieneb, internet muutub massiivseks andmekande vahendiks ning mina olen üks nendest idiootidest, kes püüab sellest maksimaalset välja võtta. Ma ei imesta, kui peagi on mu blogil veel Myspace ja Twitteri ikoonikesed .. Tõesti, see pole ebareaalne .
Ja muidugi suured aitähhid, kes on igasugustel erinevatel saitidel mu sõbralistis / followerid . Muidugi, kes veel pole ja seda blogi loevad, võivad ju julgelt lisada !
   Veel lisaks sellele üritasin ma totaalselt seda " lugu " lõpetada, mis me väiksega alustasime kuid kahjuks ei tulnud mitte karu persetki välja sellest, ning asi on ikka veel täpselt sama kaugel, kui selles videos, mis ma üles laadisin. Lihtsalt ma ei suuda üksi teha seda, ma olen liiga kiirelt närvi minev inimene. Kui 2 biiti kokku ei sobi, saadan ma nad mõlemad perse ja panen asja kinni . Haa Haa, eks. Ja ikkagi, ma ootan seda aega nii väga, kui ma saan natuke suurema summa oma pangakontole, et saaks osta suure monitori ! teeks asju kohe palju kergemaks, aga ei, ma ei anna alla. Meil on vöiksega ikka raske idee saada oskajateks inimesteks. ja noh, mida me loodame, alles nii vähe aega tegelenud ju :p
   Veel sain täna teada, et mu armas vanaema käis silmaopil, mis läks õnneks tal hästi! Igati toreju, eks ? ja see on ka väga viis, et emaga saan kaa jätkuvalt väga kenasti läbi (: Tõesti, talle on vist mingi " Tere mu pojake polegi nii ebanormaalne kui ma arvasin " pisik külge hakanud ;p. Tänaseks lõpetan kirjutamise, sest väike juba ükspäev sõimas mind, et miks ma nii pikalt kirjutan, hihi.
A ja muide - Ma armastan oma kallimat kõige rohkem siin maailmas, tõepoolest kõige kõige rohkem. babai 

No comments:

Post a Comment