Wednesday, October 13, 2010

Second motherfucking identity.

Ok, päevad ööd sassis nagu ajugi, mitte midagi ei taju - ei taha tajuda. mingi overall kräpp out on.
aga kui nüüd kogu krempel kokku võtta, siis loeme päeva alguseks seda, kui eile umbes kella 23.00 ajal läksin Maidu poole, jojo tegime süüa seal. Makaronid + munad + tohhuijaa juustu = epic win. Sõime siis seal, Raiduga rääkisime .. Raid pinnis, et ma koos temaga Conqueri mängima hakkaks aga no ty. Muudki teha. Noh mkai, siis tulin koju. Hakkasin tegema midagi ja ffs, tegin kuni hommikuni, oolaa. Hommikul siis lendasime koos Maiduga bussipeale, et kooli minna. poole tee peal helistas herr Tull, kes tahtis suitsu. Okei, sai oma suitsu. Olin siis 2 tundi koolis ära kui järsku tundsin, et ffs ma ei taha siin olla. no tähendab .. kui ma oleksin seal olnud ma oleks arvatavasti terve päeva vahtinud ühte kindlat punkti täiesti surnud pilguga. Okei, astusin siis minema peale seda, kui olin hunniku töölehti korjanud endale ja siis avastasin, et ma jäin bussist ka maha. Aina toredamaks läks. Õnneks sõitis Kiga isa mööda ja tõi mu kohe majaette ära. Kodus olin natuke ärkvel a la tunnikese ja siis lihtsalt tänu oma " wtf am i supposed to do naow " tujule läksin lihtsalt pikali. Magasin siis nii kella 8'ni ? sõin ja istusin oma maailma, kus aeg lendab metsiku kiirusega. Vahepeal tuvastasin ka aborigeeni ja sellega suhtkoht ongi kõik ? Tegelikult üldse on mul hetkel vale kirjutada, sest hetkel on minujaoks lõuna ja pool päeva alles ees, hehe.
aga muidu tsau ja magage hästi - ärge Freddyt enda unenägudesse laske ! ;)


One, two, Freddy's coming for you 
Three, four, better lock your door 
Five, six, grab a crucifix 
Seven, eight, gonna stay up late


You don't know what I see
Get ready
Now, the time has come
I am the reign of pain
I want to take your life

No comments:

Post a Comment