Thursday, October 21, 2010

Rise and shine, madafakas.

Aloha, kaaskodanikud! it's time to announce, that i woke up ! Uudis uudiseks aga tegelikkuses on asi selline, et eile, peale oma blogikese täitmist läksin külastama oma FB lehte. Ennäe imet, Annabel oli mulle kirjutanud ;oo ( ma ei mõtle hetkel oma musi, vaid oma nö õde ). Lahe, jagasin talle siis oma msni ja ajasime seni juttu, kuni ma bussi peale lippasin. Koolis esimene tund aka ajalugu oli pointless shit. Mitte midagi uut ei saanud teada, siis pakkisin koolikoti kokku ja läksin välja suitsule. Leiki ja Erika vaatasid " oh sa olidki täna nii palju koolis, aeg minna juba ? " and i was like " idk " siis keegi sai vist aru, et mul pole eriti lahe koolis olemis tuju, i mean, selline nagu mul tavaliselt. Klassi jõudes viskas leiki kildu. Iga teine päev oleks ma ise ka sellepeale naerma hakanud või siis vähemalt muhelenud aga mu reaktsioon oli totaalne " ok .. *caremuch* " No ello, ello, siis tuli matemaatika. Ja nad siiiiiamaaani nämmutavad koolis seda ühte ja sama teemat. WTF. ma ei saa aru. Igastahes 10min enne tunni lõppu sibasin minema , käisin perearsti juures oma muresi kurtmas, sest musi soovitas. Blah, arstid on idioodid kui aus olla.  Ma läksin sinna mõttega, teada saada, miks mul 24/7 palavik / sitt olla on aga mulle räägiti, et mul on kopsud tohutult perses ja vereringe on allapoole arvestust minu vanuse kohta no FML. seda ma teadsin juba 3a tagasi .. igastahes tegin arstitädikese juures natukene nali ka. Nimelt küsisn .. " Kas need palavikud sellest ei saa olla tingitud, et mulle kukkus kapi katus varba peale ? " haha, uskuge v ei aga arst ja too mingi noor piff kes seal veel askeldas hakkasid mõlemad täiest kõrist naerma, sest ma nagu .. väljendasin end siiski tõsiselt :p

Siis kui koju liiklesin saatis Mait sõnumi " ou mingiaeg võiks koolist jeed lasta " hah, tema pettumuseks olin ma juba läinud .. aga ei, marsaga oli lahe sõita. See oli nii täis, et ma praktiliselt seisin ukse ees kohe ja mu koolikott oleks napilt ukse vahele jäänud, isnaiss, isnaiss. Koju jõudes hakkasin mängima .. Kuni mingi aeg tuli musi msn. Rääkisime juttu n stuff. Siis tuli mul tahtmine hakata muusikat tegema, selleks pean arvutile restardi tegema, et õiged heli draiverid tööle läheks. Aga no Fuck my Fucking Life. Kui arvut tagasi tööle läks, polnud netti. No kena jah .. Kallis vist sai kurjaks mupihta, et tagasi msn ei tulnud, kuigi ütlesin " brb in few " no mis seal ikka, läksin keerasin magama.. Ärkasin selle peale, et Hr. Väike peksis mind voodist üles, haha. Jea poiss viskas mulle mu teksad näkku ja praktiliselt oli kuri minuga. irv, ei no siis meil sai natukene nalja siin. Mina sokutasin endale plug-ine, et ise teha HS kick. pluginate otsimisega sain ma hakkama, aga hetkel veel mingit edasi arengut pole, kuna ei oska veel kasutada pluginaid. Siis helistas musi mulle, kurtis, kuidas tal hamba arstil läks. Ma ei tea, ma üritasin endast parimat anda, et tal tuju paremaks läheks aga asi lõppes sellega, et ta hakkas mu idiootse jutu peale naerma mis tekitas talle veel rohkem valu. Okei, siis, kui väike ära läks, olin veel natuke üleval ja a la 22.00 paiku läksin voodisse. Ma jäin pmst kohe magama. Siis ärkasin üles, vaatan WTF Kell on 23.30 .. jäin uuesti magama, ärkasin ja vaatasin, kell oli 1.30, siis jäin uuesti magama ja ärkasin 4 ajal, siis enam ei viitsinud üritada magama jääda, tundus liiga mõttetu, sest ilmselgelt ma ei näinud toredaid unenägusi.

Tänane plaan on oma tuba täiesti korda teha, sest kalla ütles eile, et ta vb täna koju juba. Nii ootan teda. See on ulme lausa. aga jah, nüüd ma joon oma tee & kohvi ära ja sukeldun oma virt maailma. Tsau. Aah muide, Oktoobri TOP40 on täis WIN!

No comments:

Post a Comment