Sunday, October 3, 2010

Untill we meet again.

Eile oli mingi jama, mul oli terve päev teadmine, et ma ei lähe matu sünnipäevale vms .. aga näe, võta näpust .. läksin ikka. Õhtul taago ja ukuga kolmekesi läksime. suht isnaiss oli seal :) hommikul oli merka vist teinudmingeid ülihäid asju .. sõin noid, siis tõi mikk mu koju ära. Okei, vaatasin, et maru imelik uni on - läksin magama .. ärkaisn ja imestasin, et putsi, mul on palavik. oksis, magasin veel natukene kuni siis mingi kell 8 ? 9 ? ärkasin ..

Ma ei saa aru, mis inimestel viga on ? Miks nad tõprad ennast maha tapavad ? see pole normaalne, viimase paari kuu jooksul juba teine tuttav teeb otsa peale endale . Kas tõesti selline ongi saatus ? ;o amazing.


You had to go, left the world behind
But you're not gone, you're just out of sight

Just a human being, so what was his right
To take your life on a clear blue night
You had to go, left the world behind
But you're not gone, you're just out of sight

And I would give the world
You know it's true
I'd build the stairway to heaven just to get to you
Every day I wake, I miss you, my friend
But the music gives me faith, till we meet again

Fucking fail on veel see kah, et mul sai P2P otsa ei saa mängida ka enam ja raha ka pole niiet FML.

No comments:

Post a Comment