Saturday, October 16, 2010

Tähelepanu, Tähelepanu.

   Keegi oskab vastata lihtsale küsimusele ? nimelt : " miks on päike suurem kui maa. " Ootaks arukaid vastuseid kommentaari :) not hard tbh. Kui nüüd oma tegeliste kallale asuda, siis eiteagi kohe, mõne juturea vast isegi saaks kirja. Oli Neljapäev, kui musi ütles mulle, et ma pean öö ja päeva korda saama, mis tähendab ju seda, et pean kuidagi ~30 - 40h wake olema. Panime diilile vahele, et kui ma selle nvga sedakorda ei saa, siis võib musi mind 10x hammustada olenemata kohast jne, ei othi mina selajal vastu hakata. Ma ei tea miks, aga musi arvas, et see hakkaks mulle meeldima, hihi . 

Okei, oli öö. Oli igav. Õnneks oli mingi " s t a t y x " ircus online, kellega juttut ajasime, poisil ema tuli peolt koju keset ööd ja võttis suitsud käest, haha. Igastahes siis mürasime FML`iga. Minu tänane FML : " Today, it's my birthday. My dad was supposed to take me to get a tattoo, but instead he went to the bar, got drunk, and told me how I was the biggest mistake he and my mom have ever made. FML " Okei, igastahes jah .. Hommikul tuli Taavi minu poole <3! Ta ei viitsinud kooli minna. Heh, siis irvitasime ta sokkide üle natike, siis vaatasin pealt, kuidas tavs armus.. See oli nunnu, ausalt noh. ma kohe kujutasin seda ette vaimusilmas. Eww, ok. A see oli mahe, et mu geniaalne mõistus arvas, et kilekotte pestakse kraanikausis puhtaks (: okei. pesingi siis kilekoti puhtaks ja panin taavile taskusse, kui ta minema hakkas.

 kella ~15.00 ajal, võibolla isegi varem tuli Kert minupoole, keda pole hiiiid ammu näinud jne. Tal oli oma läps kaasas nshit, arutasime igast asju, konsultisime uute mängude reviewsi jne. Mõtlesime, et kui haigele ikka arvuti graafika võib ulatuda jne jne. Noo ütleme nii, et paar tundi " mängu juttu " mis on ise - enesest suuht kena. aga jah, Siis mingi hetk uuesti tapeediga sõdima. PS! Ma olin juba üsnagi unine. Okei, aga siis sai tablakapeet pandud kui hakkas Mait rääkima, kutsus endapoole mõneks õlleks ja vilmiks. Novott, läksingi, võtsin 3 Saku Originaali ja GO.
Mingi hetk tuli plaan linna minna ( nii 3 sekundit enne bussi välja sõitmist ) Noo, läksimegi siis, seal olis väikse & taago ja siis nende kaasad ? i guess .. ja seal ma langesingi. Lihtsalt jäin magama. Suht naiss. o well igastahes mingi kella 5 ajal ärkasin, siis ärkas mait, siis ärkas väikse tüdruk ja siis me maiduga läksime koju. Mina hakkasim kodus mängima , haha migni .. natikene pelasin ja siis keerasin ka tuttu. Siis kunaig ärkasin, rääkisin natuke musiga... Siis läksin magama tagasi, sest mu pea valutas ( ei, mitte pohmellivalu vaid nagu päkapikk kaevaks graniiti ) Jeh, see on see mining. Nüüd juba irl ajus käib ka kaevandamine, hah anyways siis ärkasin uuesti musi kõne peale, küsis, kus ma olen - Tal on niiii armas hääl. nagu srs bsns. no anyways siis me vaidlesime telefoni otsas pisut kuni ma ennast arvutisse peksin, Jeeaaa beiibii. a mul ikka muidu pea valutab. mingi mõne tunni pärast saab 80 ära, siis algab lust ja lillepidu hihi >.< Tusa aka Tsau ! 

No comments:

Post a Comment