Sunday, September 19, 2010

And Jesus Wept!

Järgmine päev mingi suht seljataga ma arvan, kuna on pühapäev ja mitte emmigi niivõinaa keegi teha ei viitsi, pluss olen haige ka, niiet ise ka ei saa mitte emmigi organiseerida. No okei, hommik oli tore, sain paar grammi öösel magada ja siis ärkasin nagu täöiesti mingi olematu nipsu peale, ma ei mõelnud ka, vaid tormasin kohe arvutitaha täiesti lambist. Olin ja olin, häkkisin foorumites ringi ning sada jama veel. Avastasin, et pole ammu midagi arvutitega seoses teinud, no eks ma siis lendasingi Snoxdi ja võtsin esimese C+ source ette endale, millel oli suht lahe GUI , hakkasin sellega mürgeldama kuid asi jäi selletaha, et ma ei suutnud seda ära precompileda nii, et erroreid ei tuleks. " pError ;string<0 " eitea, fishy stuff .
     Igastahes siis migniaeg Demy hakkas emesennis rääkima. Küsis, kas ma temaga väljas ei viitsiks natuke aega olla ? Noo, semu nagu ma olen ikka viitsin. Siis ta tuligi mu uksetaha ja enne, kui me välja jõudsime hakkas ta ajama " omawgad, sa vist ei peaks välja tulema u, sa nii haige, kuula kuidas sa köhid ... sul on nii haige hääl ka ju " srsly, no tore on ju, et sõpsile korda läheb jne aga .. it doesnt bother me at all ^_^. Okei siis jalutasime dempsuga väljas ja jõudsime laulukale -> Kõik parksepa teed juhatavad laulukale! Istusime maha sinna ja hakkasime küpsiseid ja banaani sööma. Kinda epic, eh ? No siis otsustas vihma sadama hakata . Demps hakkas linnapoole hääletama ja mina lidusin poodi, et suitsu osta ja siis koju jõuda. Kodus hängisin again niisama, musiga kerge jutt msnis jne jne . Siis hakkas väike rääkima. No davaj, tuli siis minupoole. Vahtisime itnurgast mingeid haigeid asju - naersime pilbasteks ennast jne. Eriti haige oli " imelik hobi " video, mis baseerus sellel, et migni tüüp lihtsalt jooksis ringi ja krabas neidude seelikuid üles :D.
Siis hakkasime väiksega telekat vaatama. Mingi sitaks hea film oli mignist sündinud geeniuspoisist. Noo vaatasime filmi ära ja ongi kööga. Edasi hakkan uuesti programmeerimisega nussima i guess. Tsau. enjoy that MF'in pühapäev.

No comments:

Post a Comment