Monday, September 13, 2010

Love - Make it handsome.

Tere. On esmaspäev ja tuju on mõnus. vist ? haa. Anyways, kunagi olin ma tavsi pool onju, siis kutsusin väikse järgi endale, et musiga kokku saada last time see week. no failalot me ei saanudki kokku. Siis käisime väiksega roobenis söömas, siis läksime tavsi poole , ma pakkisin oma kodinad kokku ja tulin koju, mkai.

ostsin zeni kaardi ka endale. number on - 56739131 Kui kellegil mind vaja, siis võib ju helistada. Kui ma vastu ei võta, siis teadke, et kas minuga on midagi juhtunud või ma ei taha sinuga rääkida :D.

Jewww, eileõhtul siis läksin Martini poole, tegime asja seal , eks .. ja siis eww, hommikul saime teada, et kooli ka pole. masendav suht. Jebisime ta arvutiga ka seal, mis ei tahtnud kuidagi pilti ette habada aga no .. tollest arvutist sain ma jagu peale mitmetunnist opereerimist.



Cause I love your pretty smile
I love your needy style
I love to be able to see that you are glamorous from a mile
I love the way you look
I love the way you cook
I spend a lot of time watching your pictures on the Facebook
Cause I'd love to buy you flowers
I love our hot showers
I can watch you sleeping for hours and hours ...

No comments:

Post a Comment