Saturday, September 11, 2010

In my arms ...

Jep, eile siis läksin hommikul linna, käisin kagus. läksin ofc Oldschoolide jahile, aga no fakk . fail, võrus pole ju, siis köisin AGst läbi ja nägin sitaks nummut pusa. migni 1 pool oli valge, teine must ja keskel oli migni lilla st00f, ma oleks selle kohe endale ostnud , aga putsi .. L oli suurim nr , mis sela oli, ja teatavasti olen ma suur poiss, eks ? :)  Igastahes peale kagus käimist läksin bussijaama musi ootama, haa, ja ma passisin seal oma tund aega :A kimusin pool pakki suitsu ära ja jõin ligi liiter / kaks cocat & sprite ära .      Kui lõpuks musi bussipealt maha kargas , oli mul hetkeline hämming, nagu ei suutnud ära imestada, et ongi see moment käes, mida ma faking 2 nädalat olin oodanud. Yawwww, See kalli, mis sealt tuli .. srsly, ma ei vahetaks seda isegi mitte miljoni vastu. Ei, päris ausalt kohe, see oli liiga hea, nunnu ja siiras.     


Neways, Siis kõndisime musiga kesklinna ja no söödik nagu ma olen tahtsin roobenist sööki, okei :) saime süüa siis. Töhendab .. mina sain, well okei, ma ei saanud süüa , vaid sain söögi maitse suhu. Siis jõudsimegi ilusti musiga bussipeale, kui mul söödud sai ja lendasime parksepa sisse. mkai. hara4o . mINGI PEALE SEDA LÄKSIME TUPPA, lihtsalt lebotasime .. nautisime üksteise kaisus olemist, musisi, niisama rääkimist ja küike muud. See on lihtsalt liiga hea .. Nooo ja siis tekkis migni süsteem, et võiks linna minna, tamulasse istuma (:

Okei, läksime tamulasse, istusime , sõime kummikomme ja jõime pirni vett ja ee, tegime ns kino ? " MA OLEN NÜMFFFFFOOOOO " lolwut :D ei see on normaalne igalujuhul .. õhtul tulime tagasi ja siis kebisime uuesti koju , voodisse kerra. Siis tuli Kerli, kes peksis korraks välja meid, no idea miks ;o  no kui poe eest mööda jalutasime ostsin ma endale õlle - väga hea oli seda laters kodus juua. well ja siis läksimegi tudisse :)



New day, new st00f.
Oh yah, hommikul ärkasime musiga, i mean .. ma ärkasin sellepeale, et Annabel tegi mull musi põsepeale .. i guess läbi une ? ja siis ma lihtsalt kallistasin teda hääääästi kõvasti :A . Nii , siis avastasime, et vett pole. Pesema ei saag iminna  - FAIL. okei, musi läks vanaema poole ja mina siis selajal sain 30min peluda, siis avasstasin , et mul on palavik tulnud, mis oli iseenesest üsna fail. No jea, siis musi ja Emily tulid mujuurde, emily andis mulle kohukese ja küik oli kapiiiissshhh. mkaye, so .. vaatasime musiga telekat jne, mingiaeg lendasime taagoga välja , nögime matut ja siis eww, läksime Annabeliga kojusse pitsat sööma (: ja nii kulgeski päev niikaugele, kuni kella 8 ajal õhtul pidi musi ära minema :/ i was so fucking sad. Kui ta ära saatsin, lausisin kogu oma südamest lause .. ja astusin kodupoole, et enda asjad kokkupakkida ja tavsi poole minna.

Nüüd olengi siis tavvbi pool, pelun hoolega ja lürbin teed. a ofc kuulame dead by aprili ka. Suht haige uni on .. haige olla + sitaks suure nohuga + ns sita tujuga on suht munn olla .. anyways andke kirjavead andeks, ma kirjutasin selle jutu 8 minutiga :D tsau. mul mäng käib :)

<3 my one n only.

No comments:

Post a Comment