Thursday, September 9, 2010

Miks on nii, miks mitte naa ?

minge .. mhm, sinnasamusesse. Miks kuradipärast peab kõik alati mignite tühiste asjade pärast p*rse minema ? Srsly, villand . Väga villand.
Anyhow .. eile oli isegi okei päev. Noo, hommikul siis avastasin, et tavs on haige. Hakkasime peluma kui siis järsu tavv ütles, et tal said suitsud otsa ja et ma läheks poodi ja viiks talle suitsu, no okei. Tehtud. Ostsin suitsu, võtsin oma valge suksu ( läpptoppppppiiiiii ) kaasa ja lendasin tavsi poole. Haha, seal sai ränka kino ikka ;d

Eriti tore oli tavsi lõugamist lindistada, kui ta oli 101% mängu süvenenud :)
Noh, siis vaatasime perepead ja simpsone, siis lällasime veel niisama ja siis migni õhtul hakkasime endale riisi keetma .. HAHA  palun .. ärge IIAL pange mignit hunnikut purustatud paprikat riisile peale, see pole üldse hea!
Igastahes siis jah, kella poole 11 paiku õhtul hakkasin koju astuma .. Jõudsin koju , rääkisin musiga kaks sõna juttu ja kebisin magama.

Tänane päev algas sitaks nummult, ärkasin sellepeale, et keegi oli hommikul vara rõdul käinud ja rõdu ukse lahti jätnud. Nii faking külmaks oli mu tuba läinud, et ise ka ei usu. Noo, siis mingi kui olin juba ennast voodist püsti ajanud ajasin ilusti emmega juttu etc , saime hästi läbi nagu viimased päevad .. Selle hetkeni kui ma hakkasin oma teksasi otsima, mille ma täiesti enda teadlikult nädal aega tagasi pessu viskasin .. Küsisin siis " kus mu teksad vms on " ema ei teadnud .. ja lõpuks avastati, et need on pesumasinas.. and i was liek " miks nad siis vahepeal sealt välja kisuti ? selle ajaga on kuradi 10x pesu pestud ju " ja sealt hakkas draama pihta. küll ma olen järjekordselt tohman, saabas, idioot lohh , midagi ma ei tee, võiks ennast üles puua ja kellegil kahju poleks LALALA imegu .

Srsly, ma nagu üritan eks ja siis .. ah vittu :D nvm.
" i always end up hurting youuu uu uuuuu "

Õnneks tuleb homme musi ! Siis tulevad arvatavasti mu viimase 2 nädala 2 kõige õnnelikumat ja rõõmu täis rohket päeva .. oeh .. ;*

No comments:

Post a Comment