Tuesday, September 28, 2010

Emotional Exertion

Ok, lugu selline, et ma tõesti ei tea mis värk on. Ma ei tee nagu mitttttemidagi. igastahes eerm, öösel magasin paar tundi, okei pigem hommikul, lendasin püsti. ajasin omi asju, siis käisin Makuga väljas korraks - tulin tuppa tagasi. Noo siis oligi nii, et jah, Ollu kutsus vaheajaks tallinna endajuurde hihi, variant on normal imo isegi. 
Siis veel juhtus nii, et tavs saatis mulle YouTube lingi, WOWWTF Modern Talking ! its serious buzinezz. !
k, Ohai, no siis läks veel aega edasi jaa .. ei tegelt siis oli kell päris palju juba, kui hakkasime musiga mu olekust rääkima. Me / ta jõudsime / jõudis ma ei teagi .. järeldusele, et mul on kas stress v masendus. Ma ei saa aru .. a kusjuures endale ka vahepeal tundub aga no kurat. Masenduses inimesed ju ei lase suust oma lagistavat naeru välja, ei aja mingit totaalset hülgemöla teistele jne. Kuigi tegelikult on vahest *clicklick* BANG. jep, nii ma siin siis istun, kell 2.41AM fuckin' mingit tuju pole magama minna. Hommikul vaja koolis korraks käia, paar asja juurde kpsida ja mõned asjad ära viia. issopro! a ei, koomiline oli see, et lambist mingi poole 1 ajal väöiksega poe ette vihma kätte suitsu tegema minna .. hmm im lieks .

http://myhardstyle.com
Fuckin' tune in for best madafaking hardstail beats!

PS! I wont drop my pants for instant fame ! :D

No comments:

Post a Comment