Wednesday, September 29, 2010

We give you more and more to make it rough.

ah no tsau jah. Eile oli lugu selline, et Revo äratas mu hommikul kell 8 üles oma telefonikõnega. Siis jõin oma hommikukohvi ja asja ning läksin kooli. Täiesti p*tsis, kui sitt ilm oli. srs, mul oleks bussi ootamisest nägu eest kukkunud ja näpud jääkuubikuteks muutunud. owell, Siis jõudsin kooli. Venekeele tund - kena jah, ma sitaks oskan vene keelt. Isegi numbrid ja kõige labasemad sõnad on minujaoks nagu ma ei teagi mis müsteerium. Väga kena oli mhm, Igastahes sain oma kirjandi kaa kätte, hämminguks olin 3 saanud. Ise ka imestasin, et nagu kuidas nii ? aga noh point oli lihtne - sisu 5+, õigekiri 2- umbes nii oli ka õpetaja alla kirjutanud, ning ütles mulle, et ma teine kord aeglasemalt kirjutaksin ja ikka loeksin läbi kaa, mida ma kirjutasin, sest ovbiously mulle jäi suvega " leetspeak " nii külge, et ise ka ei usu . ohjaa, siis no olime Revoga 2x venekeelt ära ja tulime tulema. Mul oli bussini 30min aega seega ma hakkasin hääletama. Esimene näpukas viis kohe mind parksu ära suht njumps oli.

Koju jõudes keerasin magama, sest ma olin öösel ainult ligemale 2 tundi maganud, magasin siis lõunaajal ka oma 2 tundi ja ajasin oma pepu püsti. Ei saa ju tervet päeva maha magada ;p nonnii, siis helistas maku. okei, käisin väljas sekundi. Ausalt, mul pole muidu mingit tuju väljas käia. Täiesti pointless shit. Srsly, mis vahet seal on, kas ma haisen väljas mingite töllidega, külmetan ja ajan igast paska suust välja või siis olen ilusti oma soojas toas , ( hämmastavalt soojas, meil hakati kütma ! ) ja teen midagi normaalset ( mis pole " tavaliste " inimeste arust normaalne, aga ma olengi täiesti omamoodi isiksus ) . Anyways, kuulasin siis MH raadiot kui järsku kõlas sealt lugu, mille lyrics oli :


We give you more and more and more to make it rough

But too much hardstyle is never enough



Every time we give you more

More, more and more

Every time we make it rough

But too much hardstyle is never enough





Tõesti üle prahi lugu, lüürika on kaa paigas. 
Sellega seoses tuli meelde, et eile saatsin väiksele omatehtud melo demo ja ta ütles umbes et " ohoh, hakkab minema juba . " See inspireeris mind ja proovisin puhtast meloodiast midagi edasi ka arendada, hetkel on valmis .. ma kujutan ette, et kuskil 15% esimesest loost ;p mis on täiesti omatehtud. suht win ? Kui kunagi 100% või sinna lähedale saab, siis topin juutuubi ja lisan siia embed koodina. 

Mida veel ? aa öösel käisin peol ! haha, ei mitte peol , vaid virtuaal peol . Sõberike sai enda järjekordse 99 :)
ma ei oskagi rääkida midagi rohkemat. aa, eile öösel jõin ära vaid 1 tassi kohvi tho, sest musile ei meeldi, kui ma kohvi joon. Well eks ma siis püüa seda kohvijoomist teega asendada ! See peaks ju ainult head tegema . Kuigi noh jah, musile ei meeldi see kaa, et ma eriti ei maga aga no .. küll see automaatselt küljest harjub mul, kui aeg õige on ;) musi teab ! >.< a BTW, täna käis mu ema Karolini arengu vestlusel koolis, ning kiitis Karolini maa ja taevani. Mu õeke on ikka tublisti arenenud võrreldes eelmise aastaga. Suht hea oli kuulda tho, ei tegelikult mind huvitab oma õe õppimine ja heaolu, missiis, et seda pole nagu kõrvalt näha, kuna ma tundungi nagu " ah midaiganes, mul on pohhui " inimene. vot dak. aa ja see on põhiline, et mu õe klassijuhataja isegi tundis huvi, kuidas minul läheb ;o ta oli siiski u10 a tagasi minugi ajaloo õpetaja ! PS ! käskis mu emal mulle edasi öelda " ära lase siimul rääkida tittedele, kui nõme on parksepa kool " i lol'd at it . 
Aga hetkel siis .. tsau .

No comments:

Post a Comment