Saturday, September 18, 2010

Another life leaves this world.

zeuki. Eile ohangusime tulliga ringi siis leiki helistas, kutsus klassi mingile asjale no okei, läksime siis tulliga. siis seal sain natuke purjokil inimesi vaadata ( ma ise suutsin kaineks saada vahepeal, otsustasin, et võiks piirduda ainult natukese võtmisega, sest siis on endal kui ka teistel parem ) . no siis leidsin sealt sõbra endale kellega ajasin poole ööni juttu. Hommikul ärkasin, mõtlesin bussiga koju tulla a no huj. laup ju ei sõida busse. no egas midagi, jalutasin siis ühest linna otsast teise ja siis võttis Jane mu peale, tõi majaette. Siis hangusin 3 tundi väljas T - Särgi väel. mkm ei olnud külm. mkm ei sadanud vihma ..MKM! tore oli, igastahes nüüd on mul 39 palavik ja ma usun, et ma keeran tekialla. tsau

No comments:

Post a Comment