Saturday, September 4, 2010

Hello mein kleiner freunde!

Oooh, u make me skwert!
Eile oli natuke pull päev ju :) Olin siis ööotsa passinud ja oodanud seda boonus xp asja ja siis nagu lõpuks see tuligi ! woot, a se hakkas ära vajuma ja sis mõtlesin täiesti lambist, et võiks välja huiama minna ..
Jalutasingi siis täiesti üksina poe juurde, siis hakkasin lauyluka poole jalutama ja oh issand, kerli ja väike tulid vastu. Väike .. aborigeen / anaalsünnituse elanud õnnetusehunnik nagu ta on otsustas, et tal on vaja meie tüli jätkata. aga noh, kaugele ta sellega ei jõudnud, sest mu paigastusnaator pani ta paika.

Noo okei, läksime siis poejuurde, Kerlike ostis HUBBBBBBABUBBBBAAAAt, mis mul suu täis ajas. okei . Siis migni bussika juures olid makud ja reiod ja karsad ? ei tea teda .. igastahes jah, tegime suitsu, ajasimime lolli juttu, naersime värdjateks ennast ja siis liikusime laululavva, kus jätkus sama pull, inimesed naersid. okei . Tulin siis koju, ..

Siis juhtus mu elu nunnuim asi, ja läksingi peale seda tuttu, nii faking mõnus uni tuli .. ärkasin kell 2 üles .. tegin silmad lahti ja mõtlesin " minge putsi, ma tahan veel magada, ma tahan sinna unenäkku tagasi ! " ja sain ka ^^. Lõplik äratus oli siis mingi kella 6 ajal hommikul, kus hakkasin sellist horrorit unes nägema, et ise ka ei usu . Siis hakkasin photoshopis n*ssima ja Jessicaga juttu ajama, õpetasin teda kuidas oleks parim viis boonus xp ajal skillida :) .. Gamerchicks ... lols. anyways ma tegin PSis endale mingi wallpaperi .. Mõtlesin, et noh teeks siis kohe mitut värvi ja mitmes suuruses . Laen üles, kui kellegil soovi kasutada, siis laske käia :)




Ahh, ma ei teagi .. need said Kuidag väga vales järjekorras üles laetud .. aga 3 erinevat suurust, 4 erinevat värvilahendust .. ma ei tea, mulle ntks meeldib lihtne aga samas ilus wp :)
Atm siis lähen kohvi keetma ja kuskilt suitsu sebima. sayuka.

No comments:

Post a Comment