Monday, September 27, 2010

I don't believe in superstition, I believe in living naow!

oHai ! Ma siin lugesin teiste blogisi ja ei suuda ära imestada, miks kõigil mingid pahad tujud ja asjad on ? Imelik .. Okei, mõnel on selleks põhjus aga teised .. waow. liek srs bisnis here. Sellessuhtes, et issandjumal, läheb natuke sitasti, pole hullu! Elu läheb meil ju kõigil edasi ja millest me õpime ? eks ikka omadest vigadest .

Millest tuleneb mu tänaöise sissekande pealkiri ? eks ikka sellest, et musi avastas, et ta muusika stiili maitse hakkab muutuma, ning mulle lõi kohe pähe säramismoment " aga vot mina leidsin oma stiili juba ammu ammu " mis on väga smexi <3
Music is my only God
Use it to prenounce my vision
Music brings the prophecy
Hardstyle is my true religion
Music helps me stand the storm
I don't believe in superstition
I believe in living now
Hardstyle is my religion
 Igastahes  nüüd siis veidi minu eelnevast päevast, mis oli nii madafakin full of pleasure, et ise ka eriti hästi ei usu. Asi on vist selles, et pole harjunud eriti, et nii hea oleks olla. Okei, alustuseks siis uh oh , musi tuli hommikul minujuurde. Keegi fucktard oli ukse lukku keeranud seega musi helistas mulle ja äratas üles mu . mkai, lasin musi sisse. Nooo selline rõõmupurse oli et ise ka imestasin.  siis tudisin veel natuke vist (?) ja siis otsustasin, et mul on kõht tühi. Mu kallis Annabel asus siis kööki toimetama ;p aifakk kui hästi ta ikka süüa teeb. jummijummi Tegi mingit riisi / kana asja, mis oli srs ülimalt hea.  Okei, kui sööma hakkasime siis enda hämminguks sai mul esimesest taldrikutäiest kõht täis. okei, siis lebotasime veel jne jne. Noo ühesõnaga .. successfull ööpäev oli ^_^,

Hommikul oli niihea ärgata, hehe. Musi tegi mulle hommikul teed, lawl, sel-ajal, kui ta seda tegi, suutsin ma uuesti tuttu jääda. Siis jõin teed jaja, ja siis ütles musi mulle " Tere hommikust, kallis ! " wewt ! " Can't expect more win " Lebotasime veel natuke aega ja siis mingi kella 2 ajal lõunal keerasime uuesti tuttu ;p Kahjuks kella poole viie ajal pidi musi ära minema. Well, saatsin ta ilusti ära vanaema majajuurde. Seal olime ka natukene, vaatasime, kuidas lapsed mängivad, oifakk mis kildu nad viskasid. " Kui sa kommidega teise majajuurde lähed, siis ise tead , sa ei saa sõpru endale " LOLWUT :D jaa. Okei, siis, kui musi ära läks saatis Maku mu poeni ja ma kõmbatasin kodupoole. 
Mingi aeg avastas väikseke, et võiks minuga juttu teha, või oli vastupidi, ma ka ei mäleta, igastahes lõpuks jõudis väike minupoole, kus ta hakkas Cosmopolitani lugema .. See oli katastroof. Sealt loetu baasil hakkas ta mulle õpetama " Nii, pane nüüd käsi ( O ) kujuliseks ning aseta endale püksi " no eriti normaalne, eks ? well , ei jaa, " kaks pöialt sisse ja gogogo " on ka teemas, eks . Nii, siis läksime väiksega korraks poodi. Ostsime suitsu. Siis liikusime laulukale ja avastasime, et punakal on migni rahvas, Reiod ja makud istusid seal. Okei, me ka sis väiksega olime a la 10min seal, eks ja siis tulime minujuurde tagasi, kus hakkasime üritama neXus plug-in'i installima, millega me lõpuks hakkama saime. Nii hea on kohe vaadata, kui fruitys on meeletult võimalusi, synthe ja loope. Kohe selline inspiratsioon tuleb peale. 

Oleme FLis juba nii midagi ära õppinud aga ikka veel nagu alles " avastame " programmi .  Ise - enesest pole seal midagi rasket, kui suudad leida tähenduse nii 10,000 erinevale nupule, mis igaüks muudab ülipisikest asja ja kui nendest 10 tuhandest liigutada õieti kasvõi 100t tekib kohe selline, kuidas öelda .. SUCCESS tunne :D
Täna ei jõudnud me prouktsioonini. Kuid srs plaan tuli, et mingi peale kooli kunagi väike minupoole tuleb, siis hakkame aktiivselt tegelema asjaga ja proovime midagi valmis kaa teha. PS! See pole üldse nii faking kerge kui tundub : " ah paneme siia litti natuke ja siia natuke klaveri meloodiat " smd, asi 3003x keerulisem. 
Muide, üks asi on veel selge, et asi täiesti toimima hakkaks, ei piisa 15,4" monitorist, niiet ma eitea, palun .. Kui kellegil on kodus mingit vana 17" - 100" monitori mida ta ei kasuta , siis andku teada mulle ! ;) võin ära osta võileiva hinna eest . Sellega suht mu tänane blogi lõpebki. 

aa ei, rääkige, kas ma olen normaalne vana, kui ma sõna otseses mõttes kell 3.05AM istun KÖÖGIS, joon kohvi, teen enda viimast suitsu, pelan online mängu, kirjutan blogi, söön kanaliha ja mõtlen , et võiks makarone keetma hakata ? Mõelge selleüle :D!
<3 meh spheethearth tho.

No comments:

Post a Comment