Wednesday, September 15, 2010

Millal sa blogi täidad pedekas ? - NÜÜD! ;*

Tere õhtust, kallid asjad. Ma olen jube kuri ning vihane hetkel, kuna alles ma kirjutasin umbes 1k sõna pikkuse blogi mis otsustas lihtsalt kustuda ja sellest ei jäänud isegi drafti alles. fail. aga kuna musi tahtis, et ma täidaks , siis ma siiski teen seda.
Alustagem temast. Mu pisikesest vargaplikast, kes suutis südakese fuuki lasta pluss imes mind endaomasse. haa. Seriously. Mida ma küll teeks kui ma ei saaks temaga nagu üldse mittemingil moel juttu ajada ? Tema ülihiidnunnult hästi õnnestunud pilte näha või siis ta feilimisi kuulata ? heh, that all equals perfection .. vähemalt mulle. :) Missiis, et ta juba praegu kirub msnis, et miks ma juba blogi ei täida ( muidugi ta ei tea, et ma täidan seda ) Kuna mul on tema ees üks vastik saladus .. jah, ainult üks ja selleks on kaa see, millal ma blogi täidan ;p Nihahaha .




Okei, aga alustagem siis minu hommikust, mis oli väga kena. Algas sellega, et mu ema astus viisakalt mu toa uksele ning küsis " Siim, kas sa täna kooli ka lähed ? " . " Muidugi lähen " - vastasin mina, endal imelik mõte peas ' wtf ta räägib minuga normaalselt inimesemoodi? ' No igastahes pikutasin siis veel oma 15 min ja kebisin püsti, tulin - olin netis natuke, pesin kikkareid ja läksin bussile. Seal sain Maiduga kokku, kui linna jõudsime saime omakorda mingi Maidu semuga kokku ja nii me siis hommikul kolmekesi koolipoole jalutasimegi rõõmsad näod peas. Esimene tund oli mul Ajalugu, kus sain teada, et mul poleg iseal tunnis midagi teha, kuna ma olen selle perioodi hinde juba 2a tagasi kätte saanud :) Mis on igati tore, eks ? Noo, siis olid veel 2 Matemaatikat ja siis tulin koju. Koju tulles ema küsis " no mis koolis head tegid ka ? " mina vastasin " ah niisama ajalugu tuupisin " noo ja siis küsis ta umbes et millal mingi lahing oli ? mul polnud halli aimugi ja pakkusin huupi mingi ehk 17 sajandi aastaarvu, ta polnud sellega nõus ja siis me jooksime vaieldes suurde tuppa googeldama. ofc ma sain pähe. naww fail.
    Nii, siis rahunes asi maha ja ma istusin arvutitaha, sättisin mängu käima, tegin süüa, juua, suitsu ja siis järsult hakkas Jaanus minuga rääkima. No suht tore, poiss veenas mind, et ma koos temaga 8ndasse tundi kaasa läheks. Okei läksingi, õppisin geograafiat ja olin muhe. Okei, siis tõi tull mind koju tagasi, tegin veel arvutis natuke nali ja läksin Simpsone vaatama, kus on total naerukramp mängus . Reklaami ajal ofc ajan ennast voodist püsti ja räägin musiga 2 sõna juttu. Okei siis hakkas perepeal, eriti wicked osa. Stewie näeb Megi alasti ja hakkab oksendama, lolwut . Okei,

A muide, lennutasin septembri top40 ka netti üles. saab täitsa tirida siit blogist.
Siis lasin juutuubi 2 uut HS tracki üles ja siis .. PSSSHHHHHH

SIDE LÕPP.

No comments:

Post a Comment