Tuesday, September 14, 2010

You sarcastic sick Fuck.

Alo! Kell varahommik, aka 11.20. Magamaminek eile oli approx 6am, siis magasin 1h15min ja kebisin püsti tagasi, selle aja vahemiku sees suutsin ma kenalt tuba koristada, hunniku nõusi pesta, ennast füüsikast vigaseks õppida, palaviku suuremaks sebida ja emaga normaalsed tund aega tülitseda. Noh, muidugi tülid on meil ühepoolsed, sest ma naudin seda, kuidas ta feilib oma nn " faktide " ja muu pasaga.

Igastahes, käisin siis pesemas mingi 11 aeg, eks ja dušši all olles tuli mul nagu hunnik eriti häid ideid. Ma ei pea oma blogi ära surkima ju nende uploadidega pealehel, vaid piisaks paarist reast HTML ja CSS Koodist ja ma oleksin omadega mäel, eks ? Ega nüüd tulebki nii teha, et avan kulla photoshopi ja hakkan graavilist poolt tegema. Kui see valmis, siis hakkan koodi kirjutama ja lisan lingid igasugustele erinevatele asjadele.

A, ja muide, mainiks veel ära ka selle, et palaviku / köha ( mis kostub pigem nagu haukumine ) / nohu ning totaalse aju krambi tagajärjel ma täna kooli ei läinud. C'ya guys' n gals'.

No comments:

Post a Comment