Thursday, September 2, 2010

Face the fact that you can't destroy me, I'll come charging, You don't control me!

Rose-128.pngYes Yes, Roses are pink, and i'm gettin' sick.
See on veidi ulme mis täna toimus. No okei jea kell 9 läskid mu nuntsad õde ja venna kooli, esimene sept nendejaoks ikkagi suur päev ju, eriti vennaksese, kes astus esimesse klassi. Woah tüüp oli maru õnnejunnis ikka noo. Ega karks ka maha ei jäänud, too lendab teise klassi ju. No okei, Kui nad siis tagasi tulid, lendasid migni 2 sugulast meiepoole. no okei, las nad siis olla, mind ei häiri, eks kuni siis lõpuks oli vaja mul endal aktusele minna .. Läksin siis ema juurde " jo anna bussiraha, ma kooli " ja kujutad sa pilti ? üks sugulastest otsustas paukuma hakata: 
" Kas sul häbi pole emalt raha küsida ? "
" Miks sa selline oled ? "
" Miks sa nii teed ? "
" Ise sa oled oma elus sellised valikud teinud ! "
And srsly at the enf of this point mul viskas kopa ette ja ma hakkasin totaalselt vastu paukuma, nagu mida kuradit ? Kes ta on mulle midagi ütlema ? Kas ta teab midagi üldse mida ma teen ja kus olen ? Fakin'  depressing shit. Ma räägin, kui ma lällan ringi , keeran sitta ja mängin Emm UU kahe enniga siis on jama. Ja kui ma siis otsustan, et ma heidan päevas tunniks ajaks oma toast pea välja .. IKKA on häda no ofc ofc .
Eks ma siis läksin häälega linna, thx god et Alla mu peale võttis. Viis ilusti kesklinna ära nshit, ajasime autupeal juttu ka mahedasti jne (: Igastahes pidin ma koolijuures Tulliga kokku saama aga no teda polnud kuskil ju, eks ma siis läksin ja täitsin oma paberid ära.

Woohoo, minu koolipäevad : Esmasp, Tisip, Kolmap ! Wich equals Kolmap - Pühap NOLA!

Nii, kui ma siis tagasi linnast tulin, mis oli ka omaette ooper .. no muidugi häälega eks . mehike võttis peale ja ütlews , et läheb väimelasse, okei mul oli nii, et pane mind siis ristis maha .. okei diil aga see kuradi võmp viis mu ju teise väimela otsa praktiliselt põlva risti .. no seda faking tunniajast kõmpimist siis. arghh !
Okei, Mingi aeg tuli siis Emily oma arvutile järgi. I had to face my fears .. musi emme ;o huh, srsly ma kardan teda . okei ma ei karda teda aga nagu hirm on sees, umbes , et " 1 vale liigutus ja ongi metsas " aga minu üllatuseks .. hakkas ta minuga ilusti rääkima, naeratas nshit. Woah, i hope i'm doin' good >.<.
Nii, siis edasi aitasin illaril migni 50 kiloseid kartulikotte keldrisse tirida ja peale seda siis puistasin musie natuke südant ja jäin tuttu. Kui ma ~23.00 üles ärkasin siis mu nett jamas, jebisin tunnikese sellega ja vsjoharasoo. Tsauplau :) kõik ongi, side lõpp.

No comments:

Post a Comment