Monday, September 6, 2010

True Addiction

Mis asi on addiction ? Sõltuvus millegi - kellegi vastu. Jep just, see mul ongi ja iga kuradima päev mis mööda läheb, kasvatab seda metsikult. Praktiliselt ainsad asjad, mis aitavad kuidagigi oma sõltuvust leevendada on internett, mäng ja mu kullakallis Tavsutibumusikallis , hehe, " no homo btw " .

Nii okei. Uudis on veel selline, et ma olin paadunud RHR kuulaja. ( realhardstyleradio ) aga sellega juhtus selline lahe asi, et RHR läks samamoodi kinni nagu FearFM ja nüüdseks on siis selline tore asi nagu " MyHardstyle " yea. Väga võll , DJd on üle prahi, activatoridest zatoxiteni käivad sealt on air lammutamas ja mässamas ! Eriti hea oli 3 tundi kestev DBSTFi live nightshow. Ma kujutan ette, et nood vennad olid stuudios ikka väga paugu all. Sest kui inimesed hakkavad ikka lugu kaasa laulma nii, et keeled täiesti sõlmes on, siis ei teagi kohe mida arvata :)

Aga okei, ma laen natuke muusikat ka üles, eks ?

Artist...............: Various Artist
Album................: Hardstyle Passion Vol.10 (2010)
Genre................: Hardstyle
Tracks...............: 42
Year.................: 2010
Quality..............: 320 / 44.1kHz / Joint-Stereo
Playing Time.........: N/A
Total Size...........: 541MB
SERVERS..............: Hotfile,Cramit,FileServe


Tracklisting

01.B-Twinz - Sex FM
02.Dark By Design - Bass Be Louder (Francesco Zeta and Doctor Zot Remix)
03.G1 and Ttwizted feat Aron Setha - Hardsound Syndicate
04.Max Enforcer - Gold
05.Tuback - This Is It
06.Vorti and Zed - Finally
07.Audio Damage - Embrace The Darkness
08.B-Twinz - The Universe 691 (Original Mix)
09.Catatonic Overload - Heavyweight
10.Christian D - Standing In Line
11.D-Block and S-Te-Fan - Revelation
12.D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain and MC DV8 - A Decade Of Dedication
13.Dozer - In Full Effect (Original Mix)
14.Francesco Zeta - Moonlight Blue (Medley Walking In The Air) (Original Mix)
15.Karpe-DM - Freedom360
16.Tatact - Seiv Mai Nait
17.TBS - Cuz Crackin
18.Vamper - Journey
19.Wasted Penguinz - Anxiety
20.Alan - Power Is Nothing (Club Mix)
21.Antoni and Ramp - Hardstyle Revolution (D10 Remix)
22.G1 and Twizted feat Aron Setha - Mankind
23.Stuback - Rullin
24.The Addicktion - Without A Word
25.Activator and Francesco Zeta - Fuoco E Fiamme
26.Bioweapon - Raw (Original Mix)
27.Christian D - Let There Be Light
28.D-Block and S-Te-Fan - Anger
29.Karpe-DM - Got Some Things That
30.Krash - Darkness Will Rule (Mico Mix)
31.Noisecontrollers - Darkside Of Emotions
32.Vamper - Mash Affair
33.Cally and Juice feat MC Shocker - Bionic Decade Anthem
34.Activator and Zatox - Uocciu Fink
35.Dozer - Drop The Bomb (Original Mix)
36.Noisecontrollers - Faster'n'further
37.Toneshifterz - Let It Go (Original Mix)
38.Vamper - The Difference
39.DJ Anny vs Dready 2 - Respect (Original Mix)
40.Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez And SMD Remix)
41.Vamper - Universe
42.Toneshifterz - Drop It! (Original Mix)

DOWNLOAD : http://hotfile.com/dl/65034549/a296221/HstyleP10.rar.html

Okei, nii .. Nüüd ma  lähen teen endale oma tee lõpuni. Saate te aru, ma olen viimase 24h jooksul ära joonud meeletutes kogustes teed. Tegu on mingi sidruni ja laimi ? teega ehk .. See on nagu niii hea. omawgadmadafakinpieceofmadashitingfuck. ( ärge kpsige mis sõna see oli ) haha :D

A o jo ! Täna tuleb mul esimene koolipäev ju .. lausa nii 2.5 tunni pärast on minek , wow .. enne tuleb ilusti pesemas käia nshit. hope thats gonna be fun ! uknow. See on normaalne, et Revo on ka mu klassis hehe. Natukenegi tuttavaid nägusi juures. Jea, loodab siis, et mingeid väga kõveraid tainapäid pole, muidu läöheb asi raskeks . aga dvj, mis ma ikka .. Õhtupoole kirjutan siis oma esimesest koolipäevast kaa. babai ;*

No comments:

Post a Comment