Tuesday, September 7, 2010

Hai! it's vengeance.

Jo, okei. Teisipäev on juba, wich means 3 päeva veel! wah, ma hakkan sekundeid juba varsti kokku countima.
Nii aga ei jah, Eile oli tegelt maru lõbus. Hommikul siis läksin bussijaama oma kallist bussi ootama aga siis assa pauk, nägin kuidas tavsu kooli astub, no panin siis mega vile maha ja taffu tuli mujuurde, okei, tegime suitsu ära ja siis tuligi mu buss. Kooli ees nägin Leikit .. kes oli mega hämmingus mind nähes ;o ta vist arvas, et ma ei hakka koolis käima, hihi. No well yea, nii kui klassis sisse sain hõikas Revo üle klassi " JOU PINNU! " i was liek, woohoo i has fans :)

Okies, no esimene tund oli siis keemia, kus ma realiseerisin endale et ei taju ikka no mitte m*nnigi sellest ainest ( tuleb kõvasti tuupima hakata ) Siis tuli bioloogia, kus ma särasin .. eventually oli mul küik se rakkude osa jäänud eelmisest aastast meelde, seletasin kuradi tsütoskeleti võrgustiku aineomadusi nii mis koliseb :D okei, paariga panin pange veidi aga pole hullu. Tore lugu on see, et meil pole klassis eriti mingeid vigaseid uusi. kõik tunduvad näo järgi suht OO KAA'd aga noh jah, siis kunagi nägin Tulli koolipeal ja ta tõi mu ilusti koju, panin talle natuke oma magusat muusikat mälupulgale ja siis mm .. aa klappisime mega rahasi ;d otsisime viimased sendid mündid välja, et suitsupakk osta :| Lõpuks saime kätte ka.

Soovitan lugu ! - Concord Dawn - Tonight [Pendulum Remix]
download link - http://www.mediafire.com/?q54b608ligh5p05

Noo okei, siis oligi pidu läbi ja koju msni musiga rääkima :) love those moments , u know. Id rather to get more, but .. always is good to feel happyness even from small things **

Jea, siis õhtul kui simpsonid hakkasid läksin voodisse, ja kui perepea lõppes ( 19.30 ) jäin mina magama. Ärkasin migni 4.44 ja nüüd siis teen paar pelatundi enne kooli. zeukih.

No comments:

Post a Comment