Tuesday, September 21, 2010

Livin' and dyin' to spit with a vengeance

Jah, eile olid kenad magamajäämised mul. Ma ei kujutagi ette, miskell ma voodisse läksin ? Ehk mingi kella 22 - 23 paiku. Nii kui voodit puudutasin jäin ma magama. Siis hakkasin aga mingit väga keerulist unenägu nägema ja ärkasin nagu täiesti lataka pealt üles ja üles ärgates olin nii endast väljas, et süda tagus nagu jooksval vöötoraval - Muidugi olin ma suutnud ka pea alt padja võtta ja selle telekapoole lennutada.    Ärkasin siis täiesti üles ja panin arvutikese uuesti tööle. Läksin tegin endale ühe mõnusa täiesti tumeda kohvi fakin' selleks, et maha rahuneda. Siis vaatan, et fakk, musi polegi msnis enam eh oh, läksin simpsone vaatama. Suht koom osa oli tbh, Marge ja Homer abiellusid uuesti. nalja kui palju. Noo egas midagi siis. Mängisin kuni 3 ? 4 ? hommikul ja siis keerasin kerra uuesti ennast voodisse, und ikka ei tulnud, niiet ma kujutan ette, et vähemalt 1 - 2h passisin voodis niisama. Lõpuks mõtlesin välja kaa, mis und ma nägin.  Ma ei hakka siia kogu storyt kirjutama aga ma nägin unes, et lihtsalt mingni tüüp tuli ja lasi mulle diigliga kuuli kurku selajal, kui ma magan. Ei olnud eriti tore. Igastahes jaa. . õnneks või kahjuks ma jäingi tagasi magama.

Bring that shit back one mo' time!

I believe in seizin' the moment
Livin' and dyin' to spit with a vengeance
Here for redemption

The design from the mastermind
 
   Hommikul ärkasin ( okei, tegelt oli suht lõuna juba vist ) sellepeale, et musi helistas mulle. Haa haa ta sai vist korralikult naerda, kuna ta ütles " Sul oli nii nunnu hääl, sa nagu täiesti magasid veel " no muidugi ma magasin ju (: Aga tagasi tudisse ma ka enam ei viitsinud minna vaid hakkasin füüsikat kirjutama. Mingi pool kirjutasin ära ja siis viskas totaalselt koppa. Nii pedekas tekst kohati, et sure maha noo. Aga jah, õnneks kohvi ja ohter tubakatarbimine rahustasid mind pisut. Peale seda siis näperdasin jällegi FruityLooopsi, kus sain juba mingi asjaliku helitooni kätte .. Suutsin selle panna minutilisele piano barile ja siis bahbahbah lambist läks FL kinni and i was like AHH MIDAIGANES! okei, pettusin. Siis mängisin pisut, ajasin taneliga juttu jne.  Taneliga tuli meil teema, et " ütle 5 asja, milline ma olen " Tal oli algul minu iseloomustamiseks üks sõna ainult ja selleks oli - PINNU! aga ma palusin, et ta ennast täiendaks ja siis tuli sealt :
  • - Ei aja eriti lolli juttu 
  • - Ei hooli absoluutselt võõrastest
  • - drinks alot ;o ( wow, ta ei tunneks mind äragi siis enam vist, kui nüüd mind näeks )
  • - teeb nalja
  • - Hea sõber.
Vot, ei jaa. ma eitea ise ju , kuipalju need paika peavad aga jah, respect. Hindan seda, kui keegi minus midagi head kaa näeb. Hehe, nüüd lähen ma endale süüa tegema ja siis ööse paiku arvatavasti teen oma pedeoloogilise füüsika ka ära. Tsau, magage hästi :)

No comments:

Post a Comment