Thursday, September 30, 2010

Whats it like on the other side ?

Oli kena kolmapäevane päev, mil Siim ei viitsinud oma blogi täita, kuna seal ei toimunud mitte sittagi peale msnis lebotamise , magamise ja kohvi joomise. a ei,  okei toimus.! osa suppi sõin ja pingviine ajasin taga. Ei ole just kõige lahedam, eks.  Mingi aeg kui ma voodisse läksin, nii 00.40 ja siis tund aega telekat vaatasin ja siis 3 tunni ja 20 minu pärast ärkasin oli mul miskipärast karvane masendus ja ma lihtsalt saatsin putsi asja ja magasin edasi. okei magasin hommikuni ära ilusti - hakkasin kooli minema , ootan bussi juba ja ohhoo, tull lambist parksus . No ofc viis ta mu kooli ära, ise pidi ka tulema .. aga ei tulnud. No egas midagi .. Istusin eestikeele tunnis .. ise samal ajal 24/7 mõeldes mingit mõtet .. mingit sügavat mõtet, kuid ma ei tea ausalt, mis mõttega tegu on. Igastahes see mõte nagu .. kipitab sees kuidagi.
   Ise kaa ei usu, et sellist möla ajan aga no fakk nii on noh. Näiteks .. kes poleks mõelnud vahepeal, et a mis siis juhtub, kui ära sured ? mis saab edasi ? no huj znaju no . mingi jah .. Igastahes, peale eestikeelt läksime me Martiniga Kandlesse mingile näitusele, kus olid kollme kunstniku asjandused . ..ma ei näinud neis mingit pointi.
Vaatasin pilte ja küsisin Martinilt " T*ra , misasi see veel on ?! " ausalt .. Kas see on kunst, kui mingi töll joonistab 2 palja ülakehaga meest üksteise sisse ? it's fucking GAY ! ja no mingi lammas elektriposti all ? andke andeks.. või olen mina lihtsalt liiga .. mõttetu tegelane, et seda mõista ? ah vahetpole.
Some people get old together
Some people split apart when it’s too much
Some people stay true forever
And some get separated 
Why does death
Cause misery and pain
It’s torturing my brain
Alphaverb - The Otherside


Nii haigelt hea lugu, täiesti puttttsis. Lyrics panebki vist tõsiselt mõtlema ?
ei väga kena. Aaa muidu fail feel - pidin täna raha saama. aga huii alles homme saan probly .
Suht sick on olla. Kohvi ka enam ei taha juua, mitte midagi ei taha .. tahaks ainult ühte .. aga seda ma hetkel ei saa. See on jama. Täna peaks FLiga ka midagi tegema - aga ei viitsi seda ka hetkel. Tujutu olek on. kthxbai

No comments:

Post a Comment