Friday, September 3, 2010

Mad insomniac startin' to get mad!

" Bro, you're mad, MAD i sayd! "
Vot nii iseloomustavad mind mu kallid mängukaaslased . Miks ? Sest ma olen praktiliselt 24/7 online, hehe. Okei, päeval magan vahest natuke aga see on ka nii natukene . Aga mida ma eile tegin siis ka ? Miittte kui midagi. Mingi päeval .. ei, ma ei teinudki mittemidagi, ma olin eile hommikul täpselt samas asendis, mis praegu, samad asjad olid menüüribal lahti ning isegi mõtlesin samu mõtteid . See tähendab siis seda, et eile ma jäin päeval magama. Täna mingi .. öösel kell 11 - 12 vahel oli äratus, hakkasin mängima. Minu üllatuseks oli musi kaa msnis veel, rääkis mulle igast kino. Siis olen ära joonud liitrite kaupa kohvi, mis ei ole tore, kuna mul lööb vereringe metsa kohviga aga ma ei saa sinna midagi parata, kohveiin tekitab sõltuvust.  A, ma toon siis kerge näite, mis insanely nolife mul käib .. Tegime semudega race, kes suudab " numbri kõige suuremaks ajada " nädala ajaga..
Tulemused on siin :
  • skilled b me - 2,050,369xp gained
  • hit by a gs - 1,669,327xp gained
    • D E F Mastah - 4,778,502xp gained 
     Yo, valge pallikese taga olen mina .. üle 2x suurem number kui teistel, hihi :) ja 3 päeva on veel aega :D

    Nii Igastahes jah, oli tore AA Vaatasin filmi " TEKKEN " Sitaks hea film. Storyline on kõva, mõnus märul käib jne. Suht mängu järgi tehtud film ka.
    Aga okei. ma siis ei mulise rohkem praegu, bb võibolla laters juhtub midagi kena, whoknows.

    Aa ja jo ! Sooviks tänada oma 13ndat massiivset lugejat, kelleks on siis Alice.
    Väga meeldiv on jälitajaid koguda, tekitab mõnusa tunde !:)
    Niiet kui ka SINA mu blogi loed, sis võta endale see vaev ning tee 2 - 3 hiireklikki nupule
    " FOLLOW "
    Üksi heategu ei jää tasumata ! :D
    Tsau.

1 comment: