Thursday, September 16, 2010

I don't wanna kill, I don't wanna die.

mhm, hommikul ärkasin nii 5 ajal ? lugesin natuke kooliasja, tegin pelu, jõin kohvi kuni siis vaatan ofakk, kell on 7. Mõtlesin siis, et mida teha ? Naw, not school. kthx. Anyways siis ns lasin edasi omas taktis kuni lihtsalt Revo helistas ja kutsus Nooruse ette suitsule :D no ma ütlesin, et ma 15 min pärast kohal . Siis läksime kooli koos . Kooli jõudsime 3'ndaks tunniks, mis oli Eesti keel. Seal oli mingi hunnik värdjaid sõnu vaja värdjamasse vormi paigutada. Minu hiilgehetk oli " Hambutu - Hambukas " we all lol'd (: Siis tuli Kirjanduse tund, kus minu õnneks pidime kirjandi kirjutama. Minu kirjandi teema oli " Kiirus " Ise arvan, et sain ideaalselt hakkama . No okei, poole tunni pealt sai mul asi valmis ja tõmbasin tuld. Läksime Martiniga süüa ostma. Siis nägin Taagot linnapeal. ajasime veidi juttu jne . aa, lõunaajal käisime veel Revo pool ka tiiru, ta otsis raha endale anyways .. KURADI tuttav tee oli sinna .. i was * WTF * mkai. aga jah, olime koolipäeva ära ilusti ja siis läksime martiniga knopkasse endale mingeid lehti paljundama, siis Roobenisse sööma ja siis käisin EMTis telefonide kohta uurimas. Targemaks ma ei saanud aga no sitta kah. No ja nii ma koju tulingi.
Koju jõudes hakkasin koristama, sööma, teed kohvi jne no ühesõnaga .. tüüpiline minu tegevus, mida ma kodus teen. Mingi 11 ajal õhtul läksime Reioga välja korraks suitsule ajasime veidi juttu .. Siis helistas musi ja ma läksin koju.
nüüd ma ee .. teen midagi mingi ajani ja siis .. noh jah babai & Have a nice day!

No comments:

Post a Comment