Thursday, September 23, 2010

MUSI!

Arvake ära ?! wow. ma sain musi täna ! woohoo, üle niipika aja ( a ) täisnunnu noo, ei, tegelt ma sain palju musikalli . aga tahaks rohkem ;o Aga kogu loo poliitika seisneb siiski selles, et jah, ma läksin hommikul 7.15 bussiga linna - käisin korraks koolis, viisin natuke paberimajandust õpadele ja siis läksin bussijaama istuma. Istusin seal päris nagu mingi vana kalkar, eks kuni ühel hetkel 2 mingit tsikki - 1 nendest näitab näpuga minupoole ja lausub " Vaata kui nunnu emopoiss seal on " jah, ma kuulsin seda ja mu reaktsioon oli totaalne " S M Fucking D " Ei meeldi eriti, kui inimesed nii kommenteerima kukuvad (:     Anyways siis tuligi buss ja astusin bussile - sõitsin põlvasse, kus musi mind bussijaamas ootas juba. anojah, bussipeal sain natukeaega tudida ka .
Kui kohale jõudsin, hakkasin bussijaama sisse minema, nägin kallist. Omawgad, ma ei suutnud oodata ja tõmbasin ta ninaees ukse lahti ja lihtsalt haarasin ta enda kätevahele ise mõeldes samal - ajal " KALLIS MA  ARMASTAN SIND! "

   Siis läksime musi perearsti juurde, kus ta ee .. tegi mingit asja ja andis verd ja korrutas mulle " ära nõmetse "
Kuigi ma olin täiesti korralikult ! :) Okei, siis, kui arstil said asjad tehtud läksime kuskilegi poodi, kus musi ostis krõpsu ja mingit šoksi moodi asja a no muidugi ei saa mainimata jätta, et niihea on teda kesed poodi kiusata samal - ajal, mil ta telefoniga räägib . A Jo, ja siis lendlesime vaikselt, rahulikult, nunnult, armsalt sinna kuskilegi kooli juurde, kus musi varem käis. Vähemalt nii sain mina aru. Noo, siis migni ns hangusin postiküljes kuni ta sõbrantsidega juttu ajas .. Siis läksime parki - musi hakkas krõmpse sööma, tuunis mu tsäksi, ning kiimle.... KIIKLES ** mu peal :D Mhm, nii nunnud kleepsud on mu tsäksil nüüd ^_^.  Okei, siis läksime kooli tagasi, olime kuskil fuajees ümbert kinni üksteisel ja siis tuli hunnik tatikaid " KIBE KIBE KIBE " Aifakk kuidas ma naerma hakkasin . no ,siis tuli Emily ja musi läks koju. :'/

   Tagasitulek oli üsna ooper. Avastasin, et mul jääb paar eeku bussirahast puudu. No sitta kah, varemgi hääletatud . Astusin siis bussijaamast teise faking põlva otsa. Siis hakkasin teeääres autosi lugema .. 103 autot sõitis tuimalt mööda. Ausalt, oleks KOLM veel mööda sõitnud, siis oleks tõepoolest hakanud " middle finger " 'eid lendama igasse ilma - kaarde. aga ei. Õnneks 104s auto võttis peale. Way to goooo! Roolis oli mingi karvane rokkar, kellel oli autopeal sitaks haige muusikasüsteem. Nii mõnus oli kuradi 20 km " System Of A Down " i saatel tiksuda .. Õnneks joppas ja sain väimelasse ära. Sealt siis jalutasin kodusse. Koju jõudes sõin kõhu täis ja avastasin, et ma olen väsinud. m'Kaye läksin tuttu nii kella 2 ajal. Ärkasin kell 7 selle - peale, et Triin helistas mulle ja ütles, et mumusi tahab mind :A. Okei, eriti pikka juttu ei tulnud, aga loodame, et piisab ;*

No comments:

Post a Comment