Monday, September 20, 2010

it's in your bloood. bwuk-bwuk.

Ahjohuhaiiijeuuuu!   Jah, eile oli nii, et õhtul sai Taneliga nagu väga normaalset juttu aetud (: On küll pisike aga ajab tarka juttu raibe. Igastahes jah.. Siis haukusime kahekesi veel omakorda mingi teise taneliga i guess ? Mingi " Tannu " oli igastahes. no okei, järsku vaatan kella, oi wtf, kell on juba suht öö .. okei, ei viitsinud magama minna, vaid lasin pela edasi. Siis mingi kuskil kella 4 ajal hommikul tuli mulle pähe uuesti FL Studio tirida. Proovin pisemat sorti biiti leiutada :) Hetkel küll eriti midagi ei tule veel, aga noh jah.
   Well, tirisin igastahes öösel terve kupatuse FL'iga seostuvat kraami, Audacity ja mõned toredad muusika töötlemis progred ja ajasin Tavsiga juttu natuke, kes oli äsja ärganud. Well, ma ei jaksanud enam ja läksin ära magama. Siis umbes paari tunni pärast hakkas Tanel lihtsalt spammima mulle kõnesi .. Jeh tal õnnestus mind nii üles äratada, et mul ei tulnudki enam und peale, mis pole ise - enesest üldse lahe. Noo, haisesin siis uuesti arvutitaga, migniaeg tõin kardokaid keldrist ja ee .. jah.
   Hämmastav on see, et ma saan enda emmega kuidagi päris hästi läbi viimasel ajal ;o Mulle päris meeldib isegi.
Selline .. ma ei tea, tore tunne on üle pika aja läbi saada. Hetkel ma üritan mingit kergemat meloodiat luua, kunagi peaks pesemas ka käima ja siis tudisse sättima ennast, sest tegelt kui aus olla, siis väsimus on metsik ;o
Aga davv. i'm off from blogger for today. Kunagi, kui mingi pisikese asja valmis saan FLis, siis viskan arvatavasti siia ka üles, kui se just liiga jube ei tule. tsau.

No comments:

Post a Comment